Napisano 22 Czerwiec 201113 l Wyszedł nowy Blender 2.58 Zmiany: http://www.blender.org/development/release-logs/blender-258/ Download: http://download.blender.org/release/Blender2.58/
Napisano 23 Czerwiec 201113 l Na graphicall nie da się ściągnąć buildu luxrender+SLG więc ściągnąłem powyższą (stabilną) wersję blendera i instaluję osobno plugin do LuxRendera, ale niestety nie mogę znaleźć pluginu do SLG. Udało się to komuś? :)
Napisano 23 Czerwiec 201113 l To danilo2 sprawdzałem ale w takich przypadkach jak klikam z boku w tłumaczenie (bo z angielskiego noga jestem) strony to czasem mogę złe wnioski wyciągnąć .Tzn wiem ,że to się odnosi do skrótu SmallLuxGPU ale czy to chodzi o to ,że np materiały ustawiam w oknach blendera czy jak w przypadku yaf(a)ray lux ma swoje okno i tam to się robi?Niestety z Luxrendera nie korzystałem bo podobno jest wolny .Chwilowo uczę się max-a ale chcę być na bieżąco w rozwoju Blendera bo mogła by to być w przyszłości dobra alternatywa .Blender + luxrender lub Yaf(a)ray zanim się uciuła na Vray-a .Nie wspominając o zaporowych cenach maxa .
Napisano 23 Czerwiec 201113 l SLG w akcji: Wierzę, że jednak luxrender wkrótce będzie wykorzystywał potencjał GPU na tyle, że dorówna vrayowi, upodobni się do Indigo.
Napisano 24 Czerwiec 201113 l widzę, że na bezproblemowe wstawianie sekwencji plików w node edytorze trzeba będzie jeszcze poczekać
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto