Skocz do zawartości

Ułożenie dłoni przed rigowaniem


_Arti_

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Rigerem nie jestem ale z tego co się naoglądałem to lepiej zrobić tak jak w pierwszym wypadku. Dodatkowo łokieć najlepiej ustawić tak żeby zginając rękę ruszała się idealnie po poziomej płaszczyźnie.

Jeśli to ma być bardziej realistyczna postać z wyeksponowanymi mięśniami to proponuje opuścić ręce (np 45stopni) do bardziej zrelaksowanej pozy. Zwykły tpose i każde podniesienie łapy wyżej w tym ułożeniu ręki to mocniejsze uruchomienie mięśni pleców, może być tak że jak taką łapkę opuścisz to plecy i podniesienie łopatek będzie wyglądało nienaturalnie.

 

Cośtam z netu:

attachment.php?attachmentid=385622&stc=1&d=1212765411

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak jest "poprawnie", ale ja przyjmuje zasade, ze powinno byc jak najbardziej naturalne dla rozluznionej reki, czyli w tym przypadku 1.

 

No właśnie! Nie byłem pewien w której pozycji ręka jest tak na prawdę rozluźniona. Niby patrzyłem na swoją rękę w wersji rozluźnionej, ale jednak coś mi nie pasowało, bo jednak mięśnie są trochę skręcone - ale taka już anatomia. Niby wygodniej byłoby je skręcić kośćmi, ale pozostaje kwestia mięśni "dolnych" ramienia które się nie skręcają - przynajmniej gdy te górne są skręcone.

 

Jeśli to ma być bardziej realistyczna postać z wyeksponowanymi mięśniami to proponuje opuścić ręce (np 45stopni) do bardziej zrelaksowanej pozy. Zwykły tpose i każde podniesienie łapy wyżej w tym ułożeniu ręki to mocniejsze uruchomienie mięśni pleców, może być tak że jak taką łapkę opuścisz to plecy i podniesienie łopatek będzie wyglądało nienaturalnie.

 

O! Dzięki, przyda mi się ta wiedza w przyszłości. Rep leci.

 

wszystko jedno, to tylko defaultowa pozycja przecież

Sayja, nie gadaj bzdur :P

 

Gdyby było wszystko jedno to bym się nie pytał ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyprotsotwane palce i szeroko rozstawione. Chyba lepiej gdy juz jest skrecona czyli pierwszy przyklad. Nie ma jednej najlepszej metody, to kwestia indywidualna postaci i zakresu jej ruchow. I ten model ktory zaprezentowal Monio, raczej nie nadaje sie jako wzor godny nasladowania.

 

Ten pan dobrze ustawia modele:

http://www.ianjoyner.com/gallery.html

 

na obrazku z samego dolu widac o co chodzi z palcami:

http://www.ianjoyner.com/ultimate1.html

Edytowane przez CgBartosz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział, że dobrze jest jeśli części ciała rozłożone są w połowie zakresu przewidzianego ruchu (zgięte ale rozczapierzone palce, łokcie i ramiona)

a kręgosłup i głowa w pozie w której najczęściej będzie występował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności