Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie wiem jak jest "poprawnie", ale ja przyjmuje zasade, ze powinno byc jak najbardziej naturalne dla rozluznionej reki, czyli w tym przypadku 1.

 

Wersja 2 ma rotacje w przedramieniu.

Napisano

Rigerem nie jestem ale z tego co się naoglądałem to lepiej zrobić tak jak w pierwszym wypadku. Dodatkowo łokieć najlepiej ustawić tak żeby zginając rękę ruszała się idealnie po poziomej płaszczyźnie.

Jeśli to ma być bardziej realistyczna postać z wyeksponowanymi mięśniami to proponuje opuścić ręce (np 45stopni) do bardziej zrelaksowanej pozy. Zwykły tpose i każde podniesienie łapy wyżej w tym ułożeniu ręki to mocniejsze uruchomienie mięśni pleców, może być tak że jak taką łapkę opuścisz to plecy i podniesienie łopatek będzie wyglądało nienaturalnie.

 

Cośtam z netu:

attachment.php?attachmentid=385622&stc=1&d=1212765411

Napisano
  • Autor
Nie wiem jak jest "poprawnie", ale ja przyjmuje zasade, ze powinno byc jak najbardziej naturalne dla rozluznionej reki, czyli w tym przypadku 1.

 

No właśnie! Nie byłem pewien w której pozycji ręka jest tak na prawdę rozluźniona. Niby patrzyłem na swoją rękę w wersji rozluźnionej, ale jednak coś mi nie pasowało, bo jednak mięśnie są trochę skręcone - ale taka już anatomia. Niby wygodniej byłoby je skręcić kośćmi, ale pozostaje kwestia mięśni "dolnych" ramienia które się nie skręcają - przynajmniej gdy te górne są skręcone.

 

Jeśli to ma być bardziej realistyczna postać z wyeksponowanymi mięśniami to proponuje opuścić ręce (np 45stopni) do bardziej zrelaksowanej pozy. Zwykły tpose i każde podniesienie łapy wyżej w tym ułożeniu ręki to mocniejsze uruchomienie mięśni pleców, może być tak że jak taką łapkę opuścisz to plecy i podniesienie łopatek będzie wyglądało nienaturalnie.

 

O! Dzięki, przyda mi się ta wiedza w przyszłości. Rep leci.

 

wszystko jedno, to tylko defaultowa pozycja przecież

Sayja, nie gadaj bzdur :P

 

Gdyby było wszystko jedno to bym się nie pytał ^^

Napisano

Wyprotsotwane palce i szeroko rozstawione. Chyba lepiej gdy juz jest skrecona czyli pierwszy przyklad. Nie ma jednej najlepszej metody, to kwestia indywidualna postaci i zakresu jej ruchow. I ten model ktory zaprezentowal Monio, raczej nie nadaje sie jako wzor godny nasladowania.

 

Ten pan dobrze ustawia modele:

http://www.ianjoyner.com/gallery.html

 

na obrazku z samego dolu widac o co chodzi z palcami:

http://www.ianjoyner.com/ultimate1.html

Edytowane przez CgBartosz

Napisano

Ja bym powiedział, że dobrze jest jeśli części ciała rozłożone są w połowie zakresu przewidzianego ruchu (zgięte ale rozczapierzone palce, łokcie i ramiona)

a kręgosłup i głowa w pozie w której najczęściej będzie występował.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.