yazhubal Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 Mam w modelu lampy 2 światła, jedno jako spot skierowane w dół, i drugie omni z osadzonym widocznym źródłem światła. Jednak po wyrenderowaniu widać echo nad daszkiem lampy który wg. mnie nie powinien puszczać światła. Daję podgląd przy włączonej luminacji i bez, na tym pierwszym mniej widać ale nadal jest, da się jakoś zrobić by daszek lampy odcinał światło idące w górę?
SarS87 Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 zamiast visible ustaw volumetric, powinno pomóc;) światełko -> visible light -> volumetric
Sayja Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 ja tam nie wiem na pewno, ale czy to nie jest efekt post?
SarS87 Napisano 7 Sierpień 2011 Napisano 7 Sierpień 2011 można to zrobić jako nie post, stosując właśnie volumetric light
skocu Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Dlaczego uważacie, że to aż taki błąd? Mogłoby się wydawać, że nad kloszem nie powinno być poświaty bo źródło światła jest od spodu. Ale zauważcie, że poświata bierze się od mgły, kurzu i innych drobin w powietrzu, a te z kolei rozpraszają światło dalej, nawet nad kloszem. http://i.pinger.pl/pgr296/9eac1b490029b95448d207ca/lampy.JPG http://3.bp.blogspot.com/_f937lvuZDyI/TQaB1UtzR2I/AAAAAAAAC2I/LRHwknlUDT8/s1600/Wolsztyn%252C+park%252C+latarnia.jpg http://www.flog.pl/media/foto/589075_latarnia-przy-trakcie-krolewskim.jpg A gdybym chciał nad tym zapanować to użyłbym multipassu, object buffera i PS.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się