mysz94 Napisano 3 Lipiec 2011 Napisano 3 Lipiec 2011 (edytowane) Tutorial z którego sie uczę: http://www.youtube.com/watch?v=QYIH_6Yt13k Program: 3D MAX Problem jest z drugą częścią tutoriala, ponieważ kiedy ustawiam animacje rotacji palców (w reaction menager) to pierwsza kość w palcach (najblizsza dloni) ma skopane osie XYZ tak ze wychodzi XZY jakby, skutkiem czego zeby zgiąć w dół to musze ustawic dla tej jednej kosci rotacje Z (zamiast Y jak w reszcie). Skutkuje to tym, że jak skoncze ustawianie 'reakcji' to dwie pozostałe kosci palca oprócz rotacji wzgl. Y "przejmują" rotację Z od poprzedzającej kosci.... Mam nadzieje ze dosc jasno opisalem problem :) Wydaje mi się, że trzeba jakoś pozamieniać te osie, ale nie wiem jak... Edytowane 3 Lipiec 2011 przez mysz94
mysz94 Napisano 26 Lipiec 2011 Autor Napisano 26 Lipiec 2011 Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę.
sly Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę. Opiszesz w jaki sposób rozwiązałeś problem? Dzięki. 1
Reanimator Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 Tez jestem ciekaw jak rozwiazales problem "palcy".
mayamak Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Freeze Rotation? Motion TAB > Assign Controler > Euler XYZ _
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się