Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Tutorial z którego sie uczę: http://www.youtube.com/watch?v=QYIH_6Yt13k

Program: 3D MAX

 

Problem jest z drugą częścią tutoriala, ponieważ kiedy ustawiam animacje rotacji palców (w reaction menager) to pierwsza kość w palcach (najblizsza dloni) ma skopane osie XYZ tak ze wychodzi XZY jakby, skutkiem czego zeby zgiąć w dół to musze ustawic dla tej jednej kosci rotacje Z (zamiast Y jak w reszcie). Skutkuje to tym, że jak skoncze ustawianie 'reakcji' to dwie pozostałe kosci palca oprócz rotacji wzgl. Y "przejmują" rotację Z od poprzedzającej kosci....

Mam nadzieje ze dosc jasno opisalem problem :)

Wydaje mi się, że trzeba jakoś pozamieniać te osie, ale nie wiem jak...

Edytowane przez mysz94

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę.

Napisano
  mysz94 napisał:
Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę.

 

Opiszesz w jaki sposób rozwiązałeś problem? Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności