Napisano 3 Lipiec 201113 l Tutorial z którego sie uczę: http://www.youtube.com/watch?v=QYIH_6Yt13k Program: 3D MAX Problem jest z drugą częścią tutoriala, ponieważ kiedy ustawiam animacje rotacji palców (w reaction menager) to pierwsza kość w palcach (najblizsza dloni) ma skopane osie XYZ tak ze wychodzi XZY jakby, skutkiem czego zeby zgiąć w dół to musze ustawic dla tej jednej kosci rotacje Z (zamiast Y jak w reszcie). Skutkuje to tym, że jak skoncze ustawianie 'reakcji' to dwie pozostałe kosci palca oprócz rotacji wzgl. Y "przejmują" rotację Z od poprzedzającej kosci.... Mam nadzieje ze dosc jasno opisalem problem :) Wydaje mi się, że trzeba jakoś pozamieniać te osie, ale nie wiem jak... Edytowane 3 Lipiec 201113 l przez mysz94
Napisano 26 Lipiec 201113 l Autor Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę.
Napisano 27 Lipiec 201113 l Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę. Opiszesz w jaki sposób rozwiązałeś problem? Dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto