Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Tutorial z którego sie uczę: http://www.youtube.com/watch?v=QYIH_6Yt13k

Program: 3D MAX

 

Problem jest z drugą częścią tutoriala, ponieważ kiedy ustawiam animacje rotacji palców (w reaction menager) to pierwsza kość w palcach (najblizsza dloni) ma skopane osie XYZ tak ze wychodzi XZY jakby, skutkiem czego zeby zgiąć w dół to musze ustawic dla tej jednej kosci rotacje Z (zamiast Y jak w reszcie). Skutkuje to tym, że jak skoncze ustawianie 'reakcji' to dwie pozostałe kosci palca oprócz rotacji wzgl. Y "przejmują" rotację Z od poprzedzającej kosci....

Mam nadzieje ze dosc jasno opisalem problem :)

Wydaje mi się, że trzeba jakoś pozamieniać te osie, ale nie wiem jak...

Edytowane przez mysz94
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę.

Napisano
Problem rozwiązany, ale nie chce mi się na próżno opisywać, więc jeśli ktoś będzie miał podobny problem wtedy chętnie pomogę.

 

Opiszesz w jaki sposób rozwiązałeś problem? Dzięki.

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności