blachu Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 witam, mam pytanie co do wymodelowania gestej kratki. chce ja zrobic w miare szybko i tak zeby nie obciazych kompa za bardzo , zeby sie nie cial, pomysl z podzielonym i latticowanym planem odpada bo gestosc podzialow jest dosc duza i zawiesz maxa, na dole przyklad, czekam na najlepsze rozwiazanie, dzieki
dimaxion Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 plane(z odpowiednią ilościa podziałów)->conwert to editable poly, potem zaznaczasz wszystkie poligony, robisz inset by polygon i extrude, a potem wciskasz delete dla usyskania efektu ażurowego i to tyle. pozdr
dimaxion Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 albo box z podziałami, zaznaczasz górne i dolne poligony, robisz inset by poligon i bridge i gotowe
goran Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 A może po prostu plane bez podziałów i wzór siatki na displace map? zależy do czego Ci to potrzebne
Tores Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 rysujesz linie i nadajesz im modyfikator sweep dzięki czemu masz mozliwość sterowania grubością boków kratki. Poprzeczne linie podnieś o minimalna wielkość aby nie tworzyły się plamki gdzie ścianki się nakładają na siebie. Napewno oszczędzisz tym sposobem sporo pamięci i miejsca na dysku.
dimaxion Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 albo rysujesz plane'a z odpowiednią liczbą podziałów klikasz convert to editable poly i zaznaczasz wszystkie edge, zamieniasz je na shape'a i wtedy nadajesz mu przekrój prostokątny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się