Napisano 8 Lipiec 201113 l witam, mam pytanie co do wymodelowania gestej kratki. chce ja zrobic w miare szybko i tak zeby nie obciazych kompa za bardzo , zeby sie nie cial, pomysl z podzielonym i latticowanym planem odpada bo gestosc podzialow jest dosc duza i zawiesz maxa, na dole przyklad, czekam na najlepsze rozwiazanie, dzieki
Napisano 8 Lipiec 201113 l plane(z odpowiednią ilościa podziałów)->conwert to editable poly, potem zaznaczasz wszystkie poligony, robisz inset by polygon i extrude, a potem wciskasz delete dla usyskania efektu ażurowego i to tyle. pozdr
Napisano 8 Lipiec 201113 l albo box z podziałami, zaznaczasz górne i dolne poligony, robisz inset by poligon i bridge i gotowe
Napisano 8 Lipiec 201113 l A może po prostu plane bez podziałów i wzór siatki na displace map? zależy do czego Ci to potrzebne
Napisano 11 Lipiec 201113 l rysujesz linie i nadajesz im modyfikator sweep dzięki czemu masz mozliwość sterowania grubością boków kratki. Poprzeczne linie podnieś o minimalna wielkość aby nie tworzyły się plamki gdzie ścianki się nakładają na siebie. Napewno oszczędzisz tym sposobem sporo pamięci i miejsca na dysku.
Napisano 11 Lipiec 201113 l albo rysujesz plane'a z odpowiednią liczbą podziałów klikasz convert to editable poly i zaznaczasz wszystkie edge, zamieniasz je na shape'a i wtedy nadajesz mu przekrój prostokątny
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto