Napisano 9 Lipiec 201113 l Chciałbym żeby mi się jeden konkretny obiekt nie odbijał w materiale mi_car_paint_phen. Jak to zrobić?
Napisano 9 Lipiec 201113 l w odbiciach tego obiektu w opcjach render stats wyłącz visible in reflection :)
Napisano 9 Lipiec 201113 l ma się nie odbijać tylko w jednym materiale, przy takim rozwiązaniu nie będzie go w żadnym
Napisano 10 Lipiec 201113 l Nie znam sie za bardzo na mr, moze da rade jakos nodami zamieszac zeby to dzialalo. Ale mozna od drugiej strony, tzn wypuscic obiekt na innym passie i zlozyc to w psie czy afterze czy w czyms podobnym
Napisano 10 Lipiec 201113 l Autor Chodzi o to żeby ten jeden materiał nie odbijał tego obiektu. Chciałbym to zrobić na poziomie Maya a nie w PS.
Napisano 10 Lipiec 201113 l Sugeruję sprawdzenie czy mip_rayswitch można jakoś wykorzystać. Faktycznie zrobienie tego w post byłoby prostsze, ale jeśli koniecznie musi być to na poziomie maya to pozostaje composite z render layers i zabawa z visible in reflections, primary visibility itd. Tylko pytanie czy faktycznie jest to konieczne.
Napisano 10 Lipiec 201113 l tu panowie chyba jest podobny watek o tym. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=71098
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto