mctomciu Napisano 9 Lipiec 2011 Share Napisano 9 Lipiec 2011 Chciałbym żeby mi się jeden konkretny obiekt nie odbijał w materiale mi_car_paint_phen. Jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Coyote Napisano 9 Lipiec 2011 Share Napisano 9 Lipiec 2011 w odbiciach tego obiektu w opcjach render stats wyłącz visible in reflection :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayja Napisano 9 Lipiec 2011 Share Napisano 9 Lipiec 2011 ma się nie odbijać tylko w jednym materiale, przy takim rozwiązaniu nie będzie go w żadnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Juzwa Napisano 10 Lipiec 2011 Share Napisano 10 Lipiec 2011 Nie znam sie za bardzo na mr, moze da rade jakos nodami zamieszac zeby to dzialalo. Ale mozna od drugiej strony, tzn wypuscic obiekt na innym passie i zlozyc to w psie czy afterze czy w czyms podobnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mctomciu Napisano 10 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 10 Lipiec 2011 Chodzi o to żeby ten jeden materiał nie odbijał tego obiektu. Chciałbym to zrobić na poziomie Maya a nie w PS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sayja Napisano 10 Lipiec 2011 Share Napisano 10 Lipiec 2011 Sugeruję sprawdzenie czy mip_rayswitch można jakoś wykorzystać. Faktycznie zrobienie tego w post byłoby prostsze, ale jeśli koniecznie musi być to na poziomie maya to pozostaje composite z render layers i zabawa z visible in reflections, primary visibility itd. Tylko pytanie czy faktycznie jest to konieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 10 Lipiec 2011 Share Napisano 10 Lipiec 2011 tu panowie chyba jest podobny watek o tym. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=71098 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się