Sebazx6r Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 (edytowane) Soft Maya 2009 plus Mental ray. Motocykl wymodelowałem już jakiś czas temu. Zacząłem się uczyć mental raya a oto owoce. Bez final gathering. Same fotony. Z final Gathering. Ambient Oclusion dla pierwszego ujęcia: Depth map. Trochę wyższa rozdzielczość: Edytowane 18 Lipiec 2011 przez Sebazx6r
gof Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 Hej Jest lepiej, gratuluję uporu w walce z mentalem, sam jak o nim myślę to mnie ciarki przechodzą po plecach :P Spróbuj popracować jeszcze nad jakimś ciekawszym tłem, na pewno uprzyjemniło by to odbiór modelu. Co do samego motocykla to jakoś nie pasują mi te przednie lampy a w zasadzie ich materiał, szara chłodnica i materiał przedniej opony też można by jeszcze poprawić. Chrom na kominie bardzo fajnie wyszedł :)
Sebazx6r Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 (edytowane) Chrom z PRESETU lol :P... Z reflektorem troche walczylem ;/ ale nie mam juz sily zamierzam porobic jakies mniejsze modele i pobawic sie w materialy i rendery. Tu jest zbyt duzo elementów :). Przyznam ze na chlodnicy jest chyba sam lambert ... zwykly Jeszcze efekt pracy bez postprodukcji 2 ujęcia: Edytowane 15 Lipiec 2011 przez Sebazx6r
gof Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 dobry preset :P Też doszedłem do takiego wniosku że lepiej uczyć się na jakimś małym modelu, dlatego teraz renderuję kanapę od hondy :P jak wyjdzie dobrze to wezmę się za resztę.
Sebazx6r Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 (edytowane) No ale do przyszlego portfolio juz chyba bedzie mozna wlozyc :). Troche jasniejsze tlo dałem (czytaj duzo): Edytowane 15 Lipiec 2011 przez Sebazx6r
ciacho191 Napisano 17 Lipiec 2011 Napisano 17 Lipiec 2011 opony mają specular zły, zbyt bardzo się błyszczą
Sebazx6r Napisano 17 Lipiec 2011 Autor Napisano 17 Lipiec 2011 (edytowane) Obnize specular i wrzuc i na tym koncze bo znow sie WIP zrobi. Wczesniej nikt nic nie mowil o oponach w WIP'ie i ogolnie watek zamarl. Shaderu do mental raya opon takze nigdzize nie znalazlem. Dopoki nie bede mial stacjonarki nie bede rendzil innych projektow bo laptopa zakatuje. Edytowane 18 Lipiec 2011 przez Sebazx6r
Dandee Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 Proponuję zrobienie porządnego studia lub scenki, bo o ile model fajny to render moim zdaniem leży.
Sebazx6r Napisano 18 Lipiec 2011 Autor Napisano 18 Lipiec 2011 Jak mi pokażesz jak to zrobić to chętnie zrobię. Mieszkam w Wawie Ja chciałem oświetlić spotlight zeby był taki efekt i już... Zawsze można zmienić rodzaj światła ;/. A na render składa się chyba trochę więcej rzeczy niż tło? W kazdym badz razie wciaz sie ucze ale już chciałem sobie dać spokój z tak skomplikowany przedmiotem.
Hynol Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 Tło musisz zmienić. Ten czarny na górze bez sensu jest. Jeżeli masz trudności z tłem, nie renderuj go tylko dodaj w PSie. Co do samego studia/renderów - warto pooglądać jak robią to profesjonaliści (zdjęcia i rendery) a potem próbować się do tego zbliżyć. Zapewne nie od razu będzie tak samo, ale powinno być lepiej. Zwróć uwagę na tła, kolorystykę, światła i odbicia. Bo sam model wygląda ok.
Sebazx6r Napisano 18 Lipiec 2011 Autor Napisano 18 Lipiec 2011 Tło jest białe światło było typu spot light stad tylko tam oświetliło. Juz nie chicalem nic zmieniac ale dalem teraz na directional light. Tylko ze teraz musze pozmieniac ilosc fotonow znowóż.
KoMic Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 model bardzo fajny, ale slaba prezentacja, tzn rendery przez co baaaardzo leci w dol, a szkoda bo ma potencjal. pozdr
Sebazx6r Napisano 19 Lipiec 2011 Autor Napisano 19 Lipiec 2011 (edytowane) Dobra wraca do WIPA w takim razie. Czyli materialy tez zmieniac? Czy bardziej chodzi o HDR'ke i tlo? Chcialbym dodac ze powoli chcezajac sie czyms innym czyli oswietleniem wnetrz... Na tym zakoncze i zajmuje sie modelem CBR i na niej bede meczyl rendering dalej pewnie. Edytowane 22 Sierpień 2011 przez Sebazx6r
Rekomendowane odpowiedzi