Napisano 23 Lipiec 201113 l Witam wszystkich, ostatnio wpadł mi do głowy pewnien pomysł, aby stworzyć w Maxie miasto 3d. Nie chodzi mi o dokładne odwzorowanie, nie chcę nawet robić jakichś skomplikowanych modeli budynków itp, same proste bryły (no może nie same boxy ;)). Pomysł jest aby to było w miarę rozbudowane miasto, tylko tutaj pojawia się problem, czy znacie może jakiś program w jakim mógłbym wstępnie zaprojektować rozmieszczenie budynków oraz innych elementów? Myślałem nad narysowaniem w PS'ie i później przełożeniem tego jako teksture do Maxa, i na podstawie tego modelować, jak myślicie, to dobry pomysł?
Napisano 23 Lipiec 201113 l http://tysonibele.com/Main/BuildingGenerator/buildingGen.htm albo http://forum.unity3d.com/threads/76667-ghostTown-city-generator-for-3dsmax
Napisano 23 Lipiec 201113 l w autocadzie zrob rzut 2d jako prosty plan calego zalozenia. potem mozesz z latwoscia importowac te linie do maxa i z nich korzystac jako podklad.
Napisano 23 Lipiec 201113 l Adanedhel- Tylko że do tego potrzebna jest znajomość autocada a to samo można by było zrobić czymkolwiek. Ołówkiem na kartce przykładowo. ;) SteaVe - Wybierz ghostTown.
Napisano 24 Lipiec 201113 l Potwierdzam, GhostTown super sprawa, robiłem ostatnio koledze miasto do gierki tym czymś. Wyszło super (domy, parki, drzewka, auta, itp).
Napisano 24 Lipiec 201113 l Autor Dzięki za propozycje ;) Tak, myślałem nad GhostTownem, ale on chodzi tylko z Maxem 2011, a mam 2010. Najciekawszym i myśle najprostrzym sposobem będzie faktycznie narysowanie na kartce, więc myśle że spróbuje tego. PS. W ostateczności zostaje Paint ;D
Napisano 24 Lipiec 201113 l Jak nie ogarniasz autocada, to może Adobe Ilustrator. Jeśli się nie mylę, to można narysować obrys budynków, zapisać w formacie wektorowym (jako Al chyba) i extrudować w maxie. Kiedyś gdzieś czytałem o tym, ale nie używałem.