Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich, ostatnio wpadł mi do głowy pewnien pomysł, aby stworzyć w Maxie miasto 3d. Nie chodzi mi o dokładne odwzorowanie, nie chcę nawet robić jakichś skomplikowanych modeli budynków itp, same proste bryły (no może nie same boxy ;)). Pomysł jest aby to było w miarę rozbudowane miasto, tylko tutaj pojawia się problem, czy znacie może jakiś program w jakim mógłbym wstępnie zaprojektować rozmieszczenie budynków oraz innych elementów? Myślałem nad narysowaniem w PS'ie i później przełożeniem tego jako teksture do Maxa, i na podstawie tego modelować, jak myślicie, to dobry pomysł?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Adanedhel- Tylko że do tego potrzebna jest znajomość autocada a to samo można by było zrobić czymkolwiek. Ołówkiem na kartce przykładowo. ;)

 

SteaVe - Wybierz ghostTown.

Napisano

Dzięki za propozycje ;) Tak, myślałem nad GhostTownem, ale on chodzi tylko z Maxem 2011, a mam 2010. Najciekawszym i myśle najprostrzym sposobem będzie faktycznie narysowanie na kartce, więc myśle że spróbuje tego.

PS. W ostateczności zostaje Paint ;D

Napisano

Jak nie ogarniasz autocada, to może Adobe Ilustrator. Jeśli się nie mylę, to można narysować obrys budynków, zapisać w formacie wektorowym (jako Al chyba) i extrudować w maxie. Kiedyś gdzieś czytałem o tym, ale nie używałem.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności