Zernat Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Witam. Mam bardzo eee ... prymitywne (to dobre słowo ^^) pytanie. Za bardzo nie mogłem znaleźć na google odpowiedzi. Jak posługiwać się materiałami ściągniętymi z vraymaterials.de ? Czasem jest tak że jak załadujemy do maxa ten plik główny to mamy parę pliczków. Jeden odpowiada za tesktury, inny za shadery, inny za formę itp. Ale u mnie jest tak że obiektowi mogę przypisać tylko jeden materiał, czyli albo shader albo tekstury itp. Jak mogę nałożyć pełen materiał (czyli wszystko) na obiekt ? Pozdrawiam.
Orangegraphics Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 wchodzisz w material editor-> get material-> ikonka u góry po lewej w Material/map Browser open material library i wskazujesz plik *.mat
Zernat Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Napisano 24 Lipiec 2011 Hmm ... mimo to materiały są niepełne i dziwne. Jesteś pewien ? Mam Vray'a 2.0 i 3Ds'a 2011. Pozdrawiam.
PLS Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 Tak, jak wrzucisz sobie materiał to musisz ponownie załadować tekstury.
Zernat Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Napisano 25 Lipiec 2011 Ale właśnie jak puszczam render to nie wywala mi żadnych ko,unikatów że nie może odnaleźć tekstur ; A więc do jakiego folderu dokładnie mam je przerzucić ?
Tores Napisano 25 Lipiec 2011 Napisano 25 Lipiec 2011 zobacz czy możesz podejrzeć teksturę w material edytorze. Jak nie to wskaż jej nową ścieżkę czyli tam gdzie rozpakowałeś materiał. Tekstura może znajdować się tam gdzie są zdefiniowane scieżki do tekstur wtedy max sam ją odnajdzie. Ale pierwsza opcja jest najszybsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się