Napisano 24 Lipiec 201113 l Witam. Mam bardzo eee ... prymitywne (to dobre słowo ^^) pytanie. Za bardzo nie mogłem znaleźć na google odpowiedzi. Jak posługiwać się materiałami ściągniętymi z vraymaterials.de ? Czasem jest tak że jak załadujemy do maxa ten plik główny to mamy parę pliczków. Jeden odpowiada za tesktury, inny za shadery, inny za formę itp. Ale u mnie jest tak że obiektowi mogę przypisać tylko jeden materiał, czyli albo shader albo tekstury itp. Jak mogę nałożyć pełen materiał (czyli wszystko) na obiekt ? Pozdrawiam.
Napisano 24 Lipiec 201113 l wchodzisz w material editor-> get material-> ikonka u góry po lewej w Material/map Browser open material library i wskazujesz plik *.mat
Napisano 24 Lipiec 201113 l Autor Hmm ... mimo to materiały są niepełne i dziwne. Jesteś pewien ? Mam Vray'a 2.0 i 3Ds'a 2011. Pozdrawiam.
Napisano 25 Lipiec 201113 l Autor Ale właśnie jak puszczam render to nie wywala mi żadnych ko,unikatów że nie może odnaleźć tekstur ; A więc do jakiego folderu dokładnie mam je przerzucić ?
Napisano 25 Lipiec 201113 l zobacz czy możesz podejrzeć teksturę w material edytorze. Jak nie to wskaż jej nową ścieżkę czyli tam gdzie rozpakowałeś materiał. Tekstura może znajdować się tam gdzie są zdefiniowane scieżki do tekstur wtedy max sam ją odnajdzie. Ale pierwsza opcja jest najszybsza.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto