Jedaith Napisano 25 Lipiec 2011 Share Napisano 25 Lipiec 2011 Ostatnio tworzę takiego golema dla podniesienia skilla i wrzucenia czegoś do portfolio. Póki co nie przekracza 9k tris , została z geometrii w sumie tylko głowa. Łączny rozmiar tekstur nie przekracza póki co 2048/2048 (1024/1024 na betonowe kloce, 1024/1024 na ten silnik(?) na klacie, 1024/1024 na ramię koparki, 512/512 na worek ze śmieciami, 512/512 na dodatki typu deski itd. Do modelowania 3ds max, czasem trochę zbrusha a do tekstur gimp i crazybump. Jeszcze troszkę tekstur: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ultrakaka Napisano 25 Lipiec 2011 Share Napisano 25 Lipiec 2011 Łał co za wykręt:D niezłe to wygląda, może oprócz łączenia nóg z tułowiem (?), może jako kablami to obwiązać albo coś bo na razie wygląda jakby się to miało rozpaść. Ale tak to mega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pumba Napisano 25 Lipiec 2011 Share Napisano 25 Lipiec 2011 Może niech nogi z tułowiem łączą te zbrojenia? Teraz tak ten "kontener"(?) po prostu leży, nie jest w żaden sposób przytwierdzone, więc nie wygląda na w jakikolwiek sposób mobilne ani dynamiczne.. najbardziej mi się podoba hp model tego głównego enginu. Piszesz "póki co" więc jeszcze nad nim pracujesz? czy już wykańczasz tylko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedaith Napisano 26 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 26 Lipiec 2011 Niby można by co nie co poprawić, sprawa designu, między innymi tych połączeń o których wspomniał Pumba, ale już powoli tracę cierpliwość. Dorzucę jakieś screeny później, normalki, siateczki itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VEQ Napisano 11 Sierpień 2011 Share Napisano 11 Sierpień 2011 (edytowane) Narobiłeś się, poszczególne elementy fajne, ale posiedziałbym dłużej nad jakimś konceptem;) Przy tych kamieniach wspomagałeś się jakimś tutkiem zbrusha? Edytowane 11 Sierpień 2011 przez VEQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jedaith Napisano 12 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 12 Sierpień 2011 Przy tych nogach z tutoriali nie korzystałem, prosta bryła w 3ds maxie dużo pędzla mallet fast ;) Do tego dochodzi detal z heighmapy do normalki. Przy okazji dorzucę teksturę i inne screeny. Udało mi się wszystko upchnąć na jednej 2048/2048. Koncepcyjnie nic już się nie zmieni, pracę uznałem za skończoną zostawiając wszelkie niedoskonałości w designie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się