Jump to content

[WIP] Obiekt 3d - Golem miejski


Jedaith
 Share

Recommended Posts

Ostatnio tworzę takiego golema dla podniesienia skilla i wrzucenia czegoś do portfolio. Póki co nie przekracza 9k tris

, została z geometrii w sumie tylko głowa. Łączny rozmiar tekstur nie przekracza póki co 2048/2048 (1024/1024 na betonowe kloce, 1024/1024 na ten silnik(?) na klacie, 1024/1024 na ramię koparki, 512/512 na worek ze śmieciami, 512/512 na dodatki typu deski itd. Do modelowania 3ds max, czasem trochę zbrusha a do tekstur gimp i crazybump.

golemm1_hsxeaah.jpg

123_hsxeaap.jpg

siatkagol_hsxeass.jpgJeszcze troszkę tekstur:

maps1_hsxeaaw.jpg

maps2_hsxeaaa.jpg

maps3_hsxeaaq.jpg

Link to comment
Share on other sites

Może niech nogi z tułowiem łączą te zbrojenia? Teraz tak ten "kontener"(?) po prostu leży, nie jest w żaden sposób przytwierdzone, więc nie wygląda na w jakikolwiek sposób mobilne ani dynamiczne.. najbardziej mi się podoba hp model tego głównego enginu.

 

Piszesz "póki co" więc jeszcze nad nim pracujesz? czy już wykańczasz tylko?

Link to comment
Share on other sites

Niby można by co nie co poprawić, sprawa designu, między innymi tych połączeń o których wspomniał Pumba, ale już powoli tracę cierpliwość. Dorzucę jakieś screeny później, normalki, siateczki itd.

golem2_hsxqaxa.jpg

golem2_hsxqaxa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Narobiłeś się, poszczególne elementy fajne, ale posiedziałbym dłużej nad jakimś konceptem;)

 

Przy tych kamieniach wspomagałeś się jakimś tutkiem zbrusha?

Edited by VEQ
Link to comment
Share on other sites

Przy tych nogach z tutoriali nie korzystałem, prosta bryła w 3ds maxie dużo pędzla mallet fast ;) Do tego dochodzi detal z heighmapy do normalki.

Przy okazji dorzucę teksturę i inne screeny. Udało mi się wszystko upchnąć na jednej 2048/2048. Koncepcyjnie nic już się nie zmieni, pracę uznałem za skończoną zostawiając wszelkie niedoskonałości w designie.

1c_hsqpxeh.jpg

1b_hsqpxws.jpg

maps_hsqpxsa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy