Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ostatnio tworzę takiego golema dla podniesienia skilla i wrzucenia czegoś do portfolio. Póki co nie przekracza 9k tris

, została z geometrii w sumie tylko głowa. Łączny rozmiar tekstur nie przekracza póki co 2048/2048 (1024/1024 na betonowe kloce, 1024/1024 na ten silnik(?) na klacie, 1024/1024 na ramię koparki, 512/512 na worek ze śmieciami, 512/512 na dodatki typu deski itd. Do modelowania 3ds max, czasem trochę zbrusha a do tekstur gimp i crazybump.

golemm1_hsxeaah.jpg

123_hsxeaap.jpg

siatkagol_hsxeass.jpgJeszcze troszkę tekstur:

maps1_hsxeaaw.jpg

maps2_hsxeaaa.jpg

maps3_hsxeaaq.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Łał co za wykręt:D niezłe to wygląda, może oprócz łączenia nóg z tułowiem (?), może jako kablami to obwiązać albo coś bo na razie wygląda jakby się to miało rozpaść. Ale tak to mega.

Napisano

Może niech nogi z tułowiem łączą te zbrojenia? Teraz tak ten "kontener"(?) po prostu leży, nie jest w żaden sposób przytwierdzone, więc nie wygląda na w jakikolwiek sposób mobilne ani dynamiczne.. najbardziej mi się podoba hp model tego głównego enginu.

 

Piszesz "póki co" więc jeszcze nad nim pracujesz? czy już wykańczasz tylko?

Napisano

Niby można by co nie co poprawić, sprawa designu, między innymi tych połączeń o których wspomniał Pumba, ale już powoli tracę cierpliwość. Dorzucę jakieś screeny później, normalki, siateczki itd.

golem2_hsxqaxa.jpg

golem2_hsxqaxa.jpg

Napisano (edytowane)

Narobiłeś się, poszczególne elementy fajne, ale posiedziałbym dłużej nad jakimś konceptem;)

 

Przy tych kamieniach wspomagałeś się jakimś tutkiem zbrusha?

Edytowane przez VEQ
Napisano

Przy tych nogach z tutoriali nie korzystałem, prosta bryła w 3ds maxie dużo pędzla mallet fast ;) Do tego dochodzi detal z heighmapy do normalki.

Przy okazji dorzucę teksturę i inne screeny. Udało mi się wszystko upchnąć na jednej 2048/2048. Koncepcyjnie nic już się nie zmieni, pracę uznałem za skończoną zostawiając wszelkie niedoskonałości w designie.

1c_hsqpxeh.jpg

1b_hsqpxws.jpg

maps_hsqpxsa.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności