zuzu-87 Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 hej mam pytanko, jak wymodelowac lustro wody- czyli lekko pomarszona plaszczyzne,tka aby wygladala jak najbardziej naturalnie? czy w ogole bawic sie w modelowanie tej plaszczyzny? czy bardziej postawic na dobra teksture? z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam, zuza
lex Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 Podłączę się, bo też mnie to interesuje :). Przy okazji chciałbym dodać pytanie jak zrobić w miare ładnie wyglądającą fontannę do renderu ( niekoniecznie do animacji ).
mayamak Napisano 27 Lipiec 2011 Napisano 27 Lipiec 2011 zależy jeszcze jaki soft tutaj masz 3ds maxa >>> http://www.cgrats.com/realistic-water-in-3ds-max.html lub google http://www.google.pl/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Realistic+Water+3d+tutorial _
legomir Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 No tak to zależy od softu, bo jeśli masz wbudowany tak jak np. w may"i czy w Houdinim oceany to nie ma sensu jak kolwiek inaczej się meczyć na DT był kiedyś taki darmowy tutorial: http://www.digitaltutors.com/11/training.php?pid=200
La R Napisano 28 Lipiec 2011 Napisano 28 Lipiec 2011 Godne uwagi Houdini Ocean Toolkit for 3ds max. RK
zuzu-87 Napisano 29 Lipiec 2011 Autor Napisano 29 Lipiec 2011 uzywam maxa, dzieki za tutoriale mayamak!!!
Rekomendowane odpowiedzi