Maksym Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Czyli tylko czarny i biały. W scanline rendererze. Jaki format bym nie wybrał, to najniższe możliwe ustawienie jest 256 odcieni szarości.
Hynol Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 Materiał Ink'n'paint, wyłączamy ink, ustawiamy ilość stopni "painta" na docelową ilość kolorów końcową (-1 jeżeli tło ma robić za kolor).
Winoo1 Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 Po wyrenderowaniu w oknie renderu wyłącz kanały RGB to wciśnij monochromatic i... zapisz :)
mirach Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 Po wyrenderowaniu w oknie renderu wyłącz kanały RGB to wciśnij monochromatic i... zapisz :) to wciaz ci daje 256 kanalow szarosci. Ja bym poprostu wyplul obrazek w skali szarosci, potem w programie w rodzaju IrfanView czy XnView zrobil batch convert na np gifa lub pnga 2 kolororwego
Hynol Napisano 9 Sierpień 2011 Napisano 9 Sierpień 2011 Jeżeli to ma być full RGB skonwertowane na 2 kolory, to tylko tak jak pisze Mirach. W samym MAXie tego się raczej nie da zrobić.
Maksym Napisano 10 Sierpień 2011 Autor Napisano 10 Sierpień 2011 (edytowane) Tak, wlaśnie o to mi chodziło - full RGB (albo lepiej 256 szarosci, bo tyle mogę minimalnie dac w maxie) do 2 kolorów. Irfan view odpada, bo to ma być animacja, może się da w AE jako sekwencja png 2 kolorowych, albo jakis inny format.. /zapomniałem że irfanie mozna to też przecież zróbic na sekwencji png :) Edytowane 10 Sierpień 2011 przez Maksym
mirach Napisano 10 Sierpień 2011 Napisano 10 Sierpień 2011 Irfan view odpada, bo to ma być animacja, a co to ma do tego? Irfan ma batch processing, wybierasz katalog z obrazkami, wybierasz co ma byc na tych obrazkach zrobione, podajesz katalog docelowy i po zabawie. A tak z ciekawosci, co jest tak waznego zeby byly 2 bity a nie 8?
Maksym Napisano 10 Sierpień 2011 Autor Napisano 10 Sierpień 2011 Do animacji flash prerenderowane fragmenty, żeby się szybko ładowała. Ale to takie moje gdybanie, może nie będzie to konieczne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się