Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Materiał Ink'n'paint, wyłączamy ink, ustawiamy ilość stopni "painta" na docelową ilość kolorów końcową (-1 jeżeli tło ma robić za kolor).

Napisano
Po wyrenderowaniu w oknie renderu wyłącz kanały RGB to wciśnij monochromatic i... zapisz :)

 

to wciaz ci daje 256 kanalow szarosci.

 

Ja bym poprostu wyplul obrazek w skali szarosci, potem w programie w rodzaju IrfanView czy XnView zrobil batch convert na np gifa lub pnga 2 kolororwego

Napisano (edytowane)

Tak, wlaśnie o to mi chodziło - full RGB (albo lepiej 256 szarosci, bo tyle mogę minimalnie dac w maxie) do 2 kolorów. Irfan view odpada, bo to ma być animacja, może się da w AE jako sekwencja png 2 kolorowych, albo jakis inny format..

 

/zapomniałem że irfanie mozna to też przecież zróbic na sekwencji png :)

Edytowane przez Maksym
Napisano
Irfan view odpada, bo to ma być animacja,

 

a co to ma do tego?

Irfan ma batch processing, wybierasz katalog z obrazkami, wybierasz co ma byc na tych obrazkach zrobione, podajesz katalog docelowy i po zabawie.

A tak z ciekawosci, co jest tak waznego zeby byly 2 bity a nie 8?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności