Jump to content
Maksym

Jak z maxa wypuścić render tylko w 2 kolorach ?

Recommended Posts

Czyli tylko czarny i biały. W scanline rendererze. Jaki format bym nie wybrał, to najniższe możliwe ustawienie jest 256 odcieni szarości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Materiał Ink'n'paint, wyłączamy ink, ustawiamy ilość stopni "painta" na docelową ilość kolorów końcową (-1 jeżeli tło ma robić za kolor).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wyrenderowaniu w oknie renderu wyłącz kanały RGB to wciśnij monochromatic i... zapisz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Po wyrenderowaniu w oknie renderu wyłącz kanały RGB to wciśnij monochromatic i... zapisz :)

 

to wciaz ci daje 256 kanalow szarosci.

 

Ja bym poprostu wyplul obrazek w skali szarosci, potem w programie w rodzaju IrfanView czy XnView zrobil batch convert na np gifa lub pnga 2 kolororwego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli to ma być full RGB skonwertowane na 2 kolory, to tylko tak jak pisze Mirach. W samym MAXie tego się raczej nie da zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, wlaśnie o to mi chodziło - full RGB (albo lepiej 256 szarosci, bo tyle mogę minimalnie dac w maxie) do 2 kolorów. Irfan view odpada, bo to ma być animacja, może się da w AE jako sekwencja png 2 kolorowych, albo jakis inny format..

 

/zapomniałem że irfanie mozna to też przecież zróbic na sekwencji png :)

Edited by Maksym

Share this post


Link to post
Share on other sites
Irfan view odpada, bo to ma być animacja,

 

a co to ma do tego?

Irfan ma batch processing, wybierasz katalog z obrazkami, wybierasz co ma byc na tych obrazkach zrobione, podajesz katalog docelowy i po zabawie.

A tak z ciekawosci, co jest tak waznego zeby byly 2 bity a nie 8?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do animacji flash prerenderowane fragmenty, żeby się szybko ładowała. Ale to takie moje gdybanie, może nie będzie to konieczne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy