Skocz do zawartości

BITWA 29: Czarny charakter lub jego pojazd


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

evilcharacterheader.jpg

 

Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej Mini-Bitwie Game Art. Tym razem uczestnicy zawalczą o zwycięstwo w dwóch kategoriach tematycznych, Postać oraz Rekwizyt.

 

Tematami tej edycji, dla postaci oraz rekwizytu, zostały kolejno: czarny charakter i pojazd czarnego charakteru.

 

Chcielibyśmy również ogłosić, iż redakcja max3d.pl rozważa zorganizowanie "dużej" bitwy Game Art'u z nagrodami. Aktualną edycję Mini-Bitwy, traktujemy jako swego rodzaju test i jesteśmy ciekawi Waszej opinii dotyczącej tego pomysłu.

 

Zapraszamy do zabawy!

Tematy: Czarny charakter lub pojazd czarnego charakteru

 

Nowa bitwa zostaje podzielona na dwie kategorie, postać oraz rekwizyt. Każda z kategorii będzie oceniana niezależnie, zatem tym razem wyłonimy dwóch zwycięzców, po jednym na kategorię.

 

 

Limity:

 

  • Modele, łącznie, powinny zmieścić się w 10 000 trójkątów (nie poly)

 

  • Maksymalny rozmiar każdej z textur to 2048 na 2048 pikseli. Dozwolone wszystkie rodzaje tekstur, każda może być podzielona na mniejsze pliki pod warunkiem, że łączny rozmiar kawałków jednego rodzaju tekstury nie przekroczy odgórnego limitu.
     
    Przykładowy, prawidłowy zbiór tekstur:
    diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + 4x glow map 512x512 px itd.
     
    nie prawidłowy zbiór tekstur:
    2x diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + druga specular mapa 512x512 px itp.

 

 

Zasady:

 

 

  • Dozwolone jest wykonanie dowolnej ilości prac w każdej z kategorii, ale tylko jedna z pośród nich, może być zgłoszona do głosowania.
  • Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/tekstury.
  • Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do głosowania.
  • Tytuł wątku musi zawierać prefix BITWA 29 Postać: [Tytuł pracy] albo BITWA 29 Pojazd: [Tytuł pracy]
  • Gdy praca zostanie ukończona, należy dodać miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście wątku. Wątki bez miniaturki z napisem koniec, zostaną uznane za nieskończone i nie wezmą udziału w głosowaniu.
  • Aby przedstawić pracę więcej niż z jednego ujęcia, należy dostarczyć obraz o szerokości 800 px i dowolnej wysokości, np. 800x4000 px.
  • Na obrazku z finalną wersją pracy, muszą zostać przedstawione:
    - render modelu REAL TIME - rendery offline, np. rendery z vraya czy mentalraya, nie będą brane pod uwagę
    - smooth shaded model (oświetlony model bez tekstur koloru i odbić z prostym materiałem)
    - siatka modelu
    - płaska prezentacja tekstury

 

Limit czasowy:

Bitwa rozpoczyna się dziś (tj. 15.08.2011) a kończy się dnia
2.10.2011
o godzinie 24.00. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca.

 

Nagrodą jest, dołączenie pracy do rekomendacji na stronie głównej max3d.pl.

 

 

W razie uwag, wątpliwości lub pytań, proszę pisać w tym temacie.

 

Powodzenia, udanych modeli i ostrych tekstur!

Edytowane przez n-pigeon
  • Like 1
  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może być osobno, dopóki widać, że nie jest integralna częścią pracy, tylko tłem dla prezentacji, wtenczas, myślę, że nikt nie będzie miał nic przeciwko. :)

 

Następnym razem umieszczę tą informację w regulaminie.

Napisano

no wysypem bym tego nie nazwał :) ale nie jest najgorzej ;)

 

mam nadzieje, że posucha wynika z wakacji :) namówcie kogo się da, im więcej zgłoszeń tym lepsze rokowania na przyszłość, dla dużej bitwy

Napisano

Jak znajdę trochę czasu w tajfunie jego braku to chętnie wezmę udział. Zawsze chciałem spróbowac sił w gejmarcie :) A w chodzi w grę taka opcja, żeby zrobić i czarny charkter i jego mobil? czy albo albo?

Napisano
Zasady:

Dozwolone jest wykonanie dowolnej ilości prac w każdej z kategorii, ale tylko jedna z pośród nich, może być zgłoszona do głosowania.

Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/tekstury.

Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do głosowania.

Tytuł wątku musi zawierać prefix BITWA 29 Postać: [Tytuł pracy] albo BITWA 29 Pojazd: [Tytuł pracy]

Gdy praca zostanie ukończona, należy dodać miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście wątku. Wątki bez miniaturki z napisem koniec, zostaną uznane za nieskończone i nie wezmą udziału w głosowaniu.

Aby przedstawić pracę więcej niż z jednego ujęcia, należy dostarczyć obraz o szerokości 800 px i dowolnej wysokości, np. 800x4000 px.

Na obrazku z finalną wersją pracy, muszą zostać przedstawione:

- render modelu REAL TIME - rendery offline, np. rendery z vraya czy mentalraya, nie będą brane pod uwagę

- smooth shaded model (oświetlony model bez tekstur koloru i odbić z prostym materiałem)

- siatka modelu

- płaska prezentacja tekstury

 

To są 2 różne kategorie :) Czyli z tego wyżej wynika, że można :)

Napisano
hehe, wystarczylo dac na fronta maxa temat, i wysyp prac jak nigdy...... ach.....

 

Reklama robi swoje - trzeba przyznac, to juz wszelkie spece od marketingu sie na tym znaja najlepiej :)

 

Ja musze sie przyznac ze zadko sledzilem bitwy w game-arcie (tzn tu na forum), a ze

1) wyladowalo to na glownej

2) skonczona sie szkola wlasnie,

3) stala praca od niedawna, koniec martwienia sie co sie zje

4) i swierzy (prawie), naprawiony komp po chyba 2tyg przerwie....

no sry, kto by odmowil? :D

Napisano (edytowane)
Jak znajdę trochę czasu w tajfunie jego braku to chętnie wezmę udział. Zawsze chciałem spróbowac sił w gejmarcie :) A w chodzi w grę taka opcja, żeby zrobić i czarny charkter i jego mobil? czy albo albo?

 

Możesz wykonać postać i pojazd, ale tylko jedna praca może zostać zgłoszona do głosowania. :)

 

Zasada ta, jest zrozumiała w regulaminie u góry? Jeśli nie, to postaram się jakoś to poprawić, przyznam, że miałem z tym punktem problemy :)

 

Chyba, że chcesz wykonać postać razem z pojazdem, jako jedno, jest to dozwolone, ale razem nie powinny przekroczyć limitu 10k trissów i tekstóry 2Ki pikseli i powinno być w kategorii pojazd.

 

Kolejna rzecz do uwzględnienia w regulaminie, dzięki. Jeśli ktoś ma jakieś obiekcje, może tutaj o tym napisać.

 

 

@Juzwa

 

Miło że startujesz :) ważne, że reklama nie poszła na marnę ^^

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

Dzięki za obszerną odpowiedź. To chyba zostanę przy to co mi lepiej znane. Czyli machnę jakiś pojazd, na razie szukam jakiejś inspiracji.

Napisano

Zauważyłem, że powstało pewne niezrozumienie, wśród niektórych uczestników bitwy.

 

W bitwie Game Art celem uczestników jest wykonanie, efektownego, potencjalnie używalnego dla gier, modelu, nie chodzi o wykonanie SCENY. Dozwolone jest wykonanie, platformy/stojaka, ale powinien to być element prezentacji, nie integralna cześć pracy.

 

W przypadku następnej bitwy, zostanie to dokładniej przedstawione w zasadach. Za wszelkie niedomówienia, przepraszam. :)

Napisano

mam pytanko, jeśli chce dać mojej postaci giwerke do łapki to moge giwerce dać osobne uvw? w końcu rzadko w grach wklejają teskturę

broni do tekstury postaci

Napisano

ja wrecz jestem za, bo tez chyba bym nie zdazyl

Napisano

Prawie tydzień po terminie... może pm do tych co nie spełnili wymagań ostatecznej prezentacji ? Jeśli nie zrobią tego do "tu wstawcie sobie datę" to można ich z czystym sumieniem pominąć... bo to już się robi śmieszne. 6 dni minęło i wszystko stoi. Nie żeby było o co walczyć ale no szybciej skończymy tą szybciej będzie można ruszyć z następną;p

Napisano

No miałem nadzieje że poprawią, ale trudno zrobię sondę z tego co było wrzucone :) Spokojnie nikogo nie wyeliminujemy :), ale proszę następnym razem nie zapominać o regulaminie ;)

 

Sondę postawie dzisiaj.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności