n-pigeon Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 (edytowane) Zapraszamy do wzięcia udziału w kolejnej Mini-Bitwie Game Art. Tym razem uczestnicy zawalczą o zwycięstwo w dwóch kategoriach tematycznych, Postać oraz Rekwizyt. Tematami tej edycji, dla postaci oraz rekwizytu, zostały kolejno: czarny charakter i pojazd czarnego charakteru. Chcielibyśmy również ogłosić, iż redakcja max3d.pl rozważa zorganizowanie "dużej" bitwy Game Art'u z nagrodami. Aktualną edycję Mini-Bitwy, traktujemy jako swego rodzaju test i jesteśmy ciekawi Waszej opinii dotyczącej tego pomysłu. Zapraszamy do zabawy! Tematy: Czarny charakter lub pojazd czarnego charakteru Nowa bitwa zostaje podzielona na dwie kategorie, postać oraz rekwizyt. Każda z kategorii będzie oceniana niezależnie, zatem tym razem wyłonimy dwóch zwycięzców, po jednym na kategorię. Limity: Modele, łącznie, powinny zmieścić się w 10 000 trójkątów (nie poly) Maksymalny rozmiar każdej z textur to 2048 na 2048 pikseli. Dozwolone wszystkie rodzaje tekstur, każda może być podzielona na mniejsze pliki pod warunkiem, że łączny rozmiar kawałków jednego rodzaju tekstury nie przekroczy odgórnego limitu. Przykładowy, prawidłowy zbiór tekstur: diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + 4x glow map 512x512 px itd. nie prawidłowy zbiór tekstur: 2x diffuse map 2048x2048 px + specular map 2048x2048 px + druga specular mapa 512x512 px itp. Zasady: Dozwolone jest wykonanie dowolnej ilości prac w każdej z kategorii, ale tylko jedna z pośród nich, może być zgłoszona do głosowania. Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/tekstury. Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do głosowania. Tytuł wątku musi zawierać prefix BITWA 29 Postać: [Tytuł pracy] albo BITWA 29 Pojazd: [Tytuł pracy] Gdy praca zostanie ukończona, należy dodać miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście wątku. Wątki bez miniaturki z napisem koniec, zostaną uznane za nieskończone i nie wezmą udziału w głosowaniu. Aby przedstawić pracę więcej niż z jednego ujęcia, należy dostarczyć obraz o szerokości 800 px i dowolnej wysokości, np. 800x4000 px. Na obrazku z finalną wersją pracy, muszą zostać przedstawione: - render modelu REAL TIME - rendery offline, np. rendery z vraya czy mentalraya, nie będą brane pod uwagę - smooth shaded model (oświetlony model bez tekstur koloru i odbić z prostym materiałem) - siatka modelu - płaska prezentacja tekstury Limit czasowy: Bitwa rozpoczyna się dziś (tj. 15.08.2011) a kończy się dnia 2.10.2011 o godzinie 24.00. Po tym terminie zostanie założona ankieta dzięki której zostanie wyłoniony zwycięzca. Nagrodą jest, dołączenie pracy do rekomendacji na stronie głównej max3d.pl. W razie uwag, wątpliwości lub pytań, proszę pisać w tym temacie. Powodzenia, udanych modeli i ostrych tekstur! Edytowane 24 Wrzesień 2011 przez n-pigeon 1
Coyote Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 czy podest/prezentacja modelu ma być zmieszony w polycount'cie i miejscu na teksturze czy moze być to osobno ?
n-pigeon Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 Może być osobno, dopóki widać, że nie jest integralna częścią pracy, tylko tłem dla prezentacji, wtenczas, myślę, że nikt nie będzie miał nic przeciwko. :) Następnym razem umieszczę tą informację w regulaminie.
plasti Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 hehe, wystarczylo dac na fronta maxa temat, i wysyp prac jak nigdy...... ach.....
n-pigeon Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 no wysypem bym tego nie nazwał :) ale nie jest najgorzej ;) mam nadzieje, że posucha wynika z wakacji :) namówcie kogo się da, im więcej zgłoszeń tym lepsze rokowania na przyszłość, dla dużej bitwy
Smoku Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Jak znajdę trochę czasu w tajfunie jego braku to chętnie wezmę udział. Zawsze chciałem spróbowac sił w gejmarcie :) A w chodzi w grę taka opcja, żeby zrobić i czarny charkter i jego mobil? czy albo albo?
Vega Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Zasady: Dozwolone jest wykonanie dowolnej ilości prac w każdej z kategorii, ale tylko jedna z pośród nich, może być zgłoszona do głosowania. Każdy z uczestników musi założyć wątek dotyczący modelu, w którym musi pokazać, procesy powstawania modelu/tekstury. Wątki w których znajdować się będzie tylko finalna wersją, nie będą dopuszczone do głosowania. Tytuł wątku musi zawierać prefix BITWA 29 Postać: [Tytuł pracy] albo BITWA 29 Pojazd: [Tytuł pracy] Gdy praca zostanie ukończona, należy dodać miniaturkę z napisem "koniec", w pierwszym poście wątku. Wątki bez miniaturki z napisem koniec, zostaną uznane za nieskończone i nie wezmą udziału w głosowaniu. Aby przedstawić pracę więcej niż z jednego ujęcia, należy dostarczyć obraz o szerokości 800 px i dowolnej wysokości, np. 800x4000 px. Na obrazku z finalną wersją pracy, muszą zostać przedstawione: - render modelu REAL TIME - rendery offline, np. rendery z vraya czy mentalraya, nie będą brane pod uwagę - smooth shaded model (oświetlony model bez tekstur koloru i odbić z prostym materiałem) - siatka modelu - płaska prezentacja tekstury To są 2 różne kategorie :) Czyli z tego wyżej wynika, że można :)
Juzwa Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 hehe, wystarczylo dac na fronta maxa temat, i wysyp prac jak nigdy...... ach..... Reklama robi swoje - trzeba przyznac, to juz wszelkie spece od marketingu sie na tym znaja najlepiej :) Ja musze sie przyznac ze zadko sledzilem bitwy w game-arcie (tzn tu na forum), a ze 1) wyladowalo to na glownej 2) skonczona sie szkola wlasnie, 3) stala praca od niedawna, koniec martwienia sie co sie zje 4) i swierzy (prawie), naprawiony komp po chyba 2tyg przerwie.... no sry, kto by odmowil? :D
n-pigeon Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 (edytowane) Jak znajdę trochę czasu w tajfunie jego braku to chętnie wezmę udział. Zawsze chciałem spróbowac sił w gejmarcie :) A w chodzi w grę taka opcja, żeby zrobić i czarny charkter i jego mobil? czy albo albo? Możesz wykonać postać i pojazd, ale tylko jedna praca może zostać zgłoszona do głosowania. :) Zasada ta, jest zrozumiała w regulaminie u góry? Jeśli nie, to postaram się jakoś to poprawić, przyznam, że miałem z tym punktem problemy :) Chyba, że chcesz wykonać postać razem z pojazdem, jako jedno, jest to dozwolone, ale razem nie powinny przekroczyć limitu 10k trissów i tekstóry 2Ki pikseli i powinno być w kategorii pojazd. Kolejna rzecz do uwzględnienia w regulaminie, dzięki. Jeśli ktoś ma jakieś obiekcje, może tutaj o tym napisać. @Juzwa Miło że startujesz :) ważne, że reklama nie poszła na marnę ^^ Edytowane 19 Sierpień 2011 przez n-pigeon
Smoku Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Dzięki za obszerną odpowiedź. To chyba zostanę przy to co mi lepiej znane. Czyli machnę jakiś pojazd, na razie szukam jakiejś inspiracji.
Chico Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 TYlko mi sie wydaje czy malo czasu zostalo ? :D
Vega Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Wydaje bo został miesiąc :) Ponad miesiąc :)
n-pigeon Napisano 24 Sierpień 2011 Autor Napisano 24 Sierpień 2011 Zauważyłem, że powstało pewne niezrozumienie, wśród niektórych uczestników bitwy. W bitwie Game Art celem uczestników jest wykonanie, efektownego, potencjalnie używalnego dla gier, modelu, nie chodzi o wykonanie SCENY. Dozwolone jest wykonanie, platformy/stojaka, ale powinien to być element prezentacji, nie integralna cześć pracy. W przypadku następnej bitwy, zostanie to dokładniej przedstawione w zasadach. Za wszelkie niedomówienia, przepraszam. :)
pietrius Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 mam pytanko, jeśli chce dać mojej postaci giwerke do łapki to moge giwerce dać osobne uvw? w końcu rzadko w grach wklejają teskturę broni do tekstury postaci
n-pigeon Napisano 9 Wrzesień 2011 Autor Napisano 9 Wrzesień 2011 może być w osobnym pliku graficznym, ale tekstura postaci + tex giwerki
Vega Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 Ja mam propozycję :D Może by tak przedłużyć o 1 lub 2 dni :) Bo kurczaczek chyba nie zdążę :/
n-pigeon Napisano 22 Wrzesień 2011 Autor Napisano 22 Wrzesień 2011 można by przedłużyć o tydzień jeśli nikt nie będzie miał nic przeciwko
Gość Morte Napisano 22 Wrzesień 2011 Napisano 22 Wrzesień 2011 ja wrecz jestem za, bo tez chyba bym nie zdazyl
n-pigeon Napisano 24 Wrzesień 2011 Autor Napisano 24 Wrzesień 2011 no dobra, to przedłużamy o tydzień, nowy termin to 2.10.2011
Vega Napisano 24 Wrzesień 2011 Napisano 24 Wrzesień 2011 No i pięknie :) Teraz można w spokoju skończyć :)
khatake Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 Prawie tydzień po terminie... może pm do tych co nie spełnili wymagań ostatecznej prezentacji ? Jeśli nie zrobią tego do "tu wstawcie sobie datę" to można ich z czystym sumieniem pominąć... bo to już się robi śmieszne. 6 dni minęło i wszystko stoi. Nie żeby było o co walczyć ale no szybciej skończymy tą szybciej będzie można ruszyć z następną;p
n-pigeon Napisano 8 Październik 2011 Autor Napisano 8 Październik 2011 No miałem nadzieje że poprawią, ale trudno zrobię sondę z tego co było wrzucone :) Spokojnie nikogo nie wyeliminujemy :), ale proszę następnym razem nie zapominać o regulaminie ;) Sondę postawie dzisiaj.
Vega Napisano 8 Październik 2011 Napisano 8 Październik 2011 Przez ten caly tyg. to ja bym zdążył te textury zrobić :D
Rekomendowane odpowiedzi