Logos Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 (edytowane) Witam wszystkich. Wakacje się powoli kończą, czas wrócić do modelowania, kolejny pojazd tym razem jest to Katiusza na podwoziu ZISa-6. Kawałek przodu:) (klik) Edytowane 16 Wrzesień 2011 przez Logos
Muppet Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 Lubię takie klimaty CCCP. ;) Takie pytanko - grill to tekstura czy model? Powodzenia w dalszym modelingu, na razie wygląda świetnie. Pzdr
_Silent_ Napisano 21 Sierpień 2011 Napisano 21 Sierpień 2011 O, pare lat temu zrobiłem ten pojeździk ale w o wiele słabszym detalu ;))
Logos Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 Muppet: Thx, Grill to zwykłe boxy _Silent_: Podeślij screena na priv ;) upek:
hunterkill Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Fajowy model , jak tylko będzie skończone to tylko wsiadać i na Berlin :P
Logos Napisano 23 Sierpień 2011 Autor Napisano 23 Sierpień 2011 (edytowane) mały upek kilka detali za kołem ;) wszelkie komentarze mile widziane edit: zarys budy Edytowane 23 Sierpień 2011 przez Logos
Aves Napisano 23 Sierpień 2011 Napisano 23 Sierpień 2011 Zapowiada się ciekawie, mam tylko nadzieję, że tym razem doprowadzisz pracę do końca,model i jeszcze oteksturowanie (nie tak jak w przypadku KV-1) :) Życzę wytrwałości, Pozdrawiam
Logos Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 mało czasu mały up, wszelkie komentarze mile widziane kurcze dostaje w vrayu normalne rendery a po zapisaniu są prawie białe i muszę je poprawiać w photoshopie krzywymi. Jak to naprawić?
Paveu69 Napisano 4 Wrzesień 2011 Napisano 4 Wrzesień 2011 kurcze dostaje w vrayu normalne rendery a po zapisaniu są prawie białe i muszę je poprawiać w photoshopie krzywymi. Jak to naprawić? Nie używasz przypadkiem LWF, czy tam gamma 2,2? Ostatnio sam się tym bawiłem, ale to chyba nie dla mnie... :P A model bardzo ładny, bawiłem się kiedyś takim modelem w "realu". Jak chciałbyś jakieś refki modelarskie, to mogę trochę poszukać, bo coś tam miałem ;)
Logos Napisano 16 Wrzesień 2011 Autor Napisano 16 Wrzesień 2011 _Silent_ faktycznie błotniki były ciut za ciasno Paveu69 Bawiłem się gamma ale efekt za każdym razem ten sam czyli prawie biały render. Mam fajnego walkarounda ale dzięki;)
_Silent_ Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 Planujesz zrobić z tego scenkę? Jakieś takie dynamiczne cudo z wylatującymi rakietami i masą kurzu byłoby osom ;)
Sinnerslayer Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 (edytowane) fajnie się zapowiada :) ale żeby nie było, że się nie czepiam, to powiem, że przednie koła wiszą w powietrzu ;P Przednia szyba tak w tych samochodach wyglądała? Rama jest cofnięta wgłąb kabiny. Dziwnie to wygląda. Edytowane 17 Wrzesień 2011 przez Sinnerslayer
Logos Napisano 17 Wrzesień 2011 Autor Napisano 17 Wrzesień 2011 (edytowane) _Silent_ Tak o ile na to umiejętności mi pozwolą;) Sinnerslayer tak, tak to wygląda, tutaj jest wyjaśnienie dlaczego przednie koła wiszą w powietrzu, po lekkim przekręceniu ramy ciężko by było modelować. up Edytowane 17 Wrzesień 2011 przez Logos
Houston Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 Git majonez :) po lekkim przekręceniu ramy ciężko by było modelować. To może tak obróć delikatnie podłoże? ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się