Napisano 30 Sierpień 201113 l Mam nadzieję że pomimo małej ilości czasu uda się go skończyć. Nie celuję dokładnie w taki wygląd ale na pewno coś z niego dziabnę. Edytowane 28 Wrzesień 201113 l przez khatake
Napisano 30 Sierpień 201113 l I to wielozadaniowy pojazd marines ma pług do odśnieżania hyhy:D fajnie się zaczyna:)
Napisano 31 Sierpień 201113 l Autor Na dziś tyle niestety. Pług znalazłem na innej figurce i bardzo mi się spodobał więc go dorzuciłem.
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Autor Super denny, niedoświetlony render dnia trzeciego. Sporo detalu na low dodam pewnie w Photoshopie przez nDO więc nie pojawi się on na high poly. Zobaczymy jak wyjdzie. ( i sorki za podwójny właz ale lenistwo przy wrzucaniu symmetry powoduje takie kwiatki) nie widać tego na renderze ale większość elementów ma już na sobei turbosmootha więc do końca high poly niedaleko.
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Na "concepcie", który rzuciłeś znaki były masywne, widać było że to nie są przyczepione patyczki. Teraz spójrz na ostatni wrzut - to kompletnie nie jest to popracuj sporo nad tym szczególnie nad masywnością, która tutaj nie istnieje. Radzę jeszcze na końcu z tymi znaczkami pobawisz się w ZBrushu, bo to może im pomóc.
Napisano 2 Wrzesień 201113 l Autor Te ornamenty to place holdery. Nie wspominając o tym że możliwe że zupełnie je zmienię. I je akurat planuje wrzucić do Zb więc looz o to się nie ma co martwić;] Poza główną bryłą cała reszta to wciąż luźne pomysły.
Napisano 3 Wrzesień 201113 l Autor Mała szansa że zdążę do 15 ;/ ale będę próbował! (to co wyrenderowane to wszystkie elementy będące hp, sorki za brak drugiej połowy ;]) ajjj termin zakończenia to 25 ;p to powinno dać radę. Edytowane 3 Wrzesień 201113 l przez khatake
Napisano 17 Wrzesień 201113 l wow juz wypalone LP gratulacje :), mam nadzieje ze ze swoim sie wyrobie
Napisano 17 Wrzesień 201113 l Autor Z AO. Teraz dodaję jakieś pierdółki do normal mapy przez nDO2. Świetne narzędzie! Narazie 8186 trisów ale dojdzie jeszcze ornamentów i czaszek. Zapomniałem je teraz skopiować. Akka - zależy mi żeby skończyć a że wyjeżdżam 22 to tylko do 21 mam czas.
Napisano 21 Wrzesień 201113 l Ahtung! mydło się ci wkrada na teksturę. ostrz. I wiecej warjacji odcienia błota. na zewnątrz krawędź jest wyschnięta ale gdzie grubiej to niech jeszcze ciemniejsze i wilgotne błotko będzie.
Napisano 21 Wrzesień 201113 l Autor Eric_Draven - próbowałem coś takiego zrobić... niestety nie wygląda to tak jak chcę ale niestety to już koniec ;] za kilka h wyjeżdżam więc nic więcej nie zdziałam. Miałem większe ambicje z tym modelem ale no stanęło na tym... Model robiony w 3ds max 2012 z pomocą Xoliul Shader 2, Textools, Photoshop CS5 i niesamowite nDo2. Mam nadzieję że wszystko z formatem tego jak powinna wyglądać skończona praca jest ok. Model ma 9984 trisy... nienajlepiej zagospodarowane i w grze pewnie gracz spokojnie znalazłby przez to pewne braki. Mam nadzieję że to nie czyni z niego ułomka w oczach jury ;] tekstury: 4*diffuse, spec, gloss, normal 1024 ps: damn imgur przerabia na jpg -_-' reuploadowałem tylko ten najważniejszy plik by nie był jpgiem. EDIT: Dodałem shoty z Marmoset. Mam nadzieję że nie łamię regulaminu wrzucając 2 rodzaje beauty renderów. Jeśli tylko jeden może przejść dalej to lepiej wziąć z marmo ;] Tak czy inaczej zrobiłem to głównie dla ogranięcia marmoset toolbaga... całkiem fajny wynalazek. Edytowane 2 Październik 201113 l przez khatake
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto