Jump to content

Bitwa 29 pojazd: Chaos Marines Rhino


khatake
 Share

Recommended Posts

QfWZo.png

 

Super denny, niedoświetlony render dnia trzeciego. Sporo detalu na low dodam pewnie w Photoshopie przez nDO więc nie pojawi się on na high poly. Zobaczymy jak wyjdzie. ( i sorki za podwójny właz ale lenistwo przy wrzucaniu symmetry powoduje takie kwiatki)

 

nie widać tego na renderze ale większość elementów ma już na sobei turbosmootha więc do końca high poly niedaleko.

Link to comment
Share on other sites

Na "concepcie", który rzuciłeś znaki były masywne, widać było że to nie są przyczepione patyczki. Teraz spójrz na ostatni wrzut - to kompletnie nie jest to popracuj sporo nad tym szczególnie nad masywnością, która tutaj nie istnieje. Radzę jeszcze na końcu z tymi znaczkami pobawisz się w ZBrushu, bo to może im pomóc.

Link to comment
Share on other sites

gEquS.png

 

Mała szansa że zdążę do 15 ;/ ale będę próbował! (to co wyrenderowane to wszystkie elementy będące hp, sorki za brak drugiej połowy ;])

 

ajjj termin zakończenia to 25 ;p to powinno dać radę.

Edited by khatake
Link to comment
Share on other sites

3ro6a.png

 

qagyG.png

 

Z AO. Teraz dodaję jakieś pierdółki do normal mapy przez nDO2. Świetne narzędzie! Narazie 8186 trisów ale dojdzie jeszcze ornamentów i czaszek. Zapomniałem je teraz skopiować.

 

Akka - zależy mi żeby skończyć a że wyjeżdżam 22 to tylko do 21 mam czas.

Link to comment
Share on other sites

Eric_Draven - próbowałem coś takiego zrobić... niestety nie wygląda to tak jak chcę ale niestety to już koniec ;] za kilka h wyjeżdżam więc nic więcej nie zdziałam. Miałem większe ambicje z tym modelem ale no stanęło na tym...

 

FINAL_STRIP.png

 

 

 

Model robiony w 3ds max 2012 z pomocą Xoliul Shader 2, Textools, Photoshop CS5 i niesamowite nDo2. Mam nadzieję że wszystko z formatem tego jak powinna wyglądać skończona praca jest ok. Model ma 9984 trisy... nienajlepiej zagospodarowane i w grze pewnie gracz spokojnie znalazłby przez to pewne braki. Mam nadzieję że to nie czyni z niego ułomka w oczach jury ;]

 

tekstury: 4*diffuse, spec, gloss, normal 1024

 

ps: damn imgur przerabia na jpg -_-' reuploadowałem tylko ten najważniejszy plik by nie był jpgiem.

 

EDIT: Dodałem shoty z Marmoset. Mam nadzieję że nie łamię regulaminu wrzucając 2 rodzaje beauty renderów. Jeśli tylko jeden może przejść dalej to lepiej wziąć z marmo ;] Tak czy inaczej zrobiłem to głównie dla ogranięcia marmoset toolbaga... całkiem fajny wynalazek.

Edited by khatake
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy