Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie, nadejszla wiekopomna chwila w której to zakładam teczkę ze stuffem do gier. Będą to różne obiekty, bez jakichkolwiek powiązań.

 

Zanim jeszcze umieszczę coś mam do waz pytanie z serii "jak nie powiecie to nie zabiją". W jaki sposób wyświetlić normalkę w 3ds max? (v.11)

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Super dzięki. :)

Wypaliłem mapę w maxie tajk jak tutaj ale mam problem ponieważ nie wiem jak uzyskać takie samo mapowanie obiektu jak na normalu.

qwqwt.jpg

Napisano

Jeśli zmapowałeś obiekt low na ktory przepalasz to w ustawieniach bakowania ktore pokazałeś zmień opcje "object" i "subobject" na "use existing channel (channel 1), bo teraz robi Ci mapowanie z automatu i wychodzą dziwy.

  • Like 1
Napisano (edytowane)

Kuba, dzięki za tuta i schader.+

Levus, jesteś wielki!+

 

Pozwólcie, że jeszcze trochę popracuję nad tą mapką bo na razie wstyd pokazać. ;)

 

//edit: Ma ktoś pomysł co jest kiedy: siatka jest non-manifold ?

Błagam pomóżcie.

Edytowane przez pirx
Napisano

To jest dziwne 0_o

69024185.jpg

Zrobiłem kolejną normalkę ale za każdym razem coś jest nie tak, na beczce to najlepiej jednak wyglądało po nałożeniu mapy. Jaki właściwie powinien być lo względem hi? Większy mniejszy czy jaki?

Napisano

Kolejne pytanie :P, jak najlepiej zrobić łańcuch? Chciałem go wymodelować ale strasznie dużo zjada tri., może by tak zrobić na playn'e z alphą ale co z tym,że mnie ma on grubości? Model ma być ingame i to szybko, dlatego bardzo proszę o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności