Skocz do zawartości

Teczka: Rudy


pirx

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, nadejszla wiekopomna chwila w której to zakładam teczkę ze stuffem do gier. Będą to różne obiekty, bez jakichkolwiek powiązań.

 

Zanim jeszcze umieszczę coś mam do waz pytanie z serii "jak nie powiecie to nie zabiją". W jaki sposób wyświetlić normalkę w 3ds max? (v.11)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Kuba, dzięki za tuta i schader.+

Levus, jesteś wielki!+

 

Pozwólcie, że jeszcze trochę popracuję nad tą mapką bo na razie wstyd pokazać. ;)

 

//edit: Ma ktoś pomysł co jest kiedy: siatka jest non-manifold ?

Błagam pomóżcie.

Edytowane przez pirx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest dziwne 0_o

69024185.jpg

Zrobiłem kolejną normalkę ale za każdym razem coś jest nie tak, na beczce to najlepiej jednak wyglądało po nałożeniu mapy. Jaki właściwie powinien być lo względem hi? Większy mniejszy czy jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne pytanie :P, jak najlepiej zrobić łańcuch? Chciałem go wymodelować ale strasznie dużo zjada tri., może by tak zrobić na playn'e z alphą ale co z tym,że mnie ma on grubości? Model ma być ingame i to szybko, dlatego bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności