Napisano 30 Sierpień 201113 l Witajcie, nadejszla wiekopomna chwila w której to zakładam teczkę ze stuffem do gier. Będą to różne obiekty, bez jakichkolwiek powiązań. Zanim jeszcze umieszczę coś mam do waz pytanie z serii "jak nie powiecie to nie zabiją". W jaki sposób wyświetlić normalkę w 3ds max? (v.11)
Napisano 30 Sierpień 201113 l Shaderem, który obsługuje normalki ;) np .3point shader albo Xoliulshader Tu jeszcze masz link do tutka o Xoliul http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/create-beautiful-realtime-renders-using-the-xoliul-viewport-shader-in-3ds-max/
Napisano 30 Sierpień 201113 l Autor Super dzięki. :) Wypaliłem mapę w maxie tajk jak tutaj ale mam problem ponieważ nie wiem jak uzyskać takie samo mapowanie obiektu jak na normalu.
Napisano 30 Sierpień 201113 l Tak jak w tym tutku co dałeś linka to chyba tylko na płaskie obiekty działa. Zobacz sobie ten tutorial http://cg.tutsplus.com/tutorials/autodesk-3d-studio-max/next-gen-weapon-creation-day-3-unwrapping-and-texture-baking/ Edytowane 30 Sierpień 201113 l przez Kubajaniak
Napisano 31 Sierpień 201113 l Jeśli zmapowałeś obiekt low na ktory przepalasz to w ustawieniach bakowania ktore pokazałeś zmień opcje "object" i "subobject" na "use existing channel (channel 1), bo teraz robi Ci mapowanie z automatu i wychodzą dziwy.
Napisano 31 Sierpień 201113 l Autor Kuba, dzięki za tuta i schader.+ Levus, jesteś wielki!+ Pozwólcie, że jeszcze trochę popracuję nad tą mapką bo na razie wstyd pokazać. ;) //edit: Ma ktoś pomysł co jest kiedy: siatka jest non-manifold ? Błagam pomóżcie. Edytowane 31 Sierpień 201113 l przez pirx
Napisano 2 Wrzesień 201113 l nonmanifold to znaczy, że siatka jest "bez sensu":) Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale masz tu trochę ilustracji, wystarczyło wpisać w googlach: http://www.google.pl/search?hl=pl&q=non-manifold&gs_sm=e&gs_upl=772l2661l0l2743l12l9l0l3l3l1l308l1556l0.2.4.1l7l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1280&bih=900&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi#um=1&hl=pl&tbm=isch&sa=1&q=nonmanifold&oq=nonmanifold&aq=f&aqi=&aql=&gs_sm=e&gs_upl=3420l3420l0l3708l1l1l0l0l0l0l216l216l2-1l1l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=67465921edafd187&biw=1280&bih=900
Napisano 2 Wrzesień 201113 l Autor To jest dziwne 0_o Zrobiłem kolejną normalkę ale za każdym razem coś jest nie tak, na beczce to najlepiej jednak wyglądało po nałożeniu mapy. Jaki właściwie powinien być lo względem hi? Większy mniejszy czy jaki?
Napisano 3 Wrzesień 201113 l Autor Przepraszam, że post pod postem ale jak się pozbyć przenikających się faceów?
Napisano 24 Wrzesień 201113 l Autor Kolejne pytanie :P, jak najlepiej zrobić łańcuch? Chciałem go wymodelować ale strasznie dużo zjada tri., może by tak zrobić na playn'e z alphą ale co z tym,że mnie ma on grubości? Model ma być ingame i to szybko, dlatego bardzo proszę o pomoc.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto