Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie, nadejszla wiekopomna chwila w której to zakładam teczkę ze stuffem do gier. Będą to różne obiekty, bez jakichkolwiek powiązań.

 

Zanim jeszcze umieszczę coś mam do waz pytanie z serii "jak nie powiecie to nie zabiją". W jaki sposób wyświetlić normalkę w 3ds max? (v.11)

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Super dzięki. :)

Wypaliłem mapę w maxie tajk jak tutaj ale mam problem ponieważ nie wiem jak uzyskać takie samo mapowanie obiektu jak na normalu.

qwqwt.jpg

Napisano

Jeśli zmapowałeś obiekt low na ktory przepalasz to w ustawieniach bakowania ktore pokazałeś zmień opcje "object" i "subobject" na "use existing channel (channel 1), bo teraz robi Ci mapowanie z automatu i wychodzą dziwy.

Napisano
  • Autor

Kuba, dzięki za tuta i schader.+

Levus, jesteś wielki!+

 

Pozwólcie, że jeszcze trochę popracuję nad tą mapką bo na razie wstyd pokazać. ;)

 

//edit: Ma ktoś pomysł co jest kiedy: siatka jest non-manifold ?

Błagam pomóżcie.

Edytowane przez pirx

Napisano
  • Autor

To jest dziwne 0_o

69024185.jpg

Zrobiłem kolejną normalkę ale za każdym razem coś jest nie tak, na beczce to najlepiej jednak wyglądało po nałożeniu mapy. Jaki właściwie powinien być lo względem hi? Większy mniejszy czy jaki?

Napisano
  • Autor

Przepraszam, że post pod postem ale jak się pozbyć przenikających się faceów?

Napisano
  • Autor

Kolejne pytanie :P, jak najlepiej zrobić łańcuch? Chciałem go wymodelować ale strasznie dużo zjada tri., może by tak zrobić na playn'e z alphą ale co z tym,że mnie ma on grubości? Model ma być ingame i to szybko, dlatego bardzo proszę o pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności