thecrev Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 (edytowane) Cześć postanowaiłem, że wkoncu założe ten temat, na poczatek pare mebelków. Barcelona Chair - nauka pipingu itp. Odrazu daje siatke dla zainteresowanych zrobiłem podnóżek ale narazie pokaże siate i Viewport To się chyba nazywa corbusier. Narazie tylko viewport Takie krzesło barowe - stary model ale od nowa wyrenderowany. i Viewport w Maxie robie około 3/4 miesięcy, będe w tym temacie zamieszczał swoje nowe prace, mam nadzieje że mi pomożecie oczewiście bedzie to wip nie tylko mebli. Edytowane 31 Sierpień 2011 przez thecrev
Sinnerslayer Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 to oparcie nie za niskie czasem? na prawym krańcu oparcia coś się dzieje z mapowaniem.
indian Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 hej, bardzo fajne modele, mam tylko jedno pytanie co to jest piping ? salut.
thecrev Napisano 31 Sierpień 2011 Autor Napisano 31 Sierpień 2011 (edytowane) no tak wiem że tam na oparciu z kantu się kraczy ale nie dałem na to uvw bo to starszy model a uvw właśnie zacząłem się uczyć, oparcie nie jest chyba za niskie bo to bardziej pod tylna część ciała niż pod plecy. Indian tu masz tutorial ale ja robiłem to troche inaczej Edytowane 31 Sierpień 2011 przez thecrev
indian Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 czyli piping to te wgniecenia i rowki tak ? salut.
Pawelkos Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Nie do konca indian. Piping pochodzi od slowa pipe czyli rura i tu chodzi o to takie rurkowate faldki co ida wzdluz szwow.
thecrev Napisano 31 Sierpień 2011 Autor Napisano 31 Sierpień 2011 (edytowane) Chyba tak :D kolejny up daje taką lampke, nie było przy niej dużo roboty ale mi się podoba, może dojdzie render ale to potem. Niewiedziałem jak zrobić środek wiec zrobiłem według swojego uznania, i tak nie bedzie go pewnie widać. Jeśli ktoś posiada jakieś strony z meblami czy mniejszymi detalami to ja bradzo chętnie bym skorzystał. Edytowane 31 Sierpień 2011 przez thecrev
Sinnerslayer Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 nie wiem co to za pomysł wrzucania screenów viewportów. przecież to wygląda ohydnie ;P wrzuć na to np teksturkę z wireframe jak na renderkach pierwszego krzesełka. tamten wygląda o wiele lepiej. cheers :)
indian Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 nie wiem co to za pomysł wrzucania screenów viewportów. przecież to wygląda ohydnie ;P cheers :) czemu od razu ohydnie, mi bardzo leży wrzucanie screenów z viewportu, są dużo bardziej czytelniejsze niż render, łatwiej można błędy wyłapać... thecrev fajna lampka, brakuje tylko żarówki i jakiegoś kabla zasilającego... tu masz kilka stronek, z których ja zazwyczaj korzystam robiąc furniture: http://www.classicdesign.it/index_lng-1.html http://www.smow.com/ http://www.vitra.com/ http://www.aram.co.uk/ http://www.bebitalia.it/# http://www.modernconscience.com/ salut.
Sinnerslayer Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 czemu od razu ohydnie, ... są dużo bardziej czytelniejsze niż render,. tia. szczególnie czytelnie wyglądają nóżki tej lampki ze schodkami ;P
indian Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 (edytowane) a co w nich nie jest szczegółowego.. widać że to cylindry przecież :) wątpię żeby na renderze o takiej samej rozdzielczości i wielkości obiektu na obrazku wyglądało to bardziej czytelne... ale ja tam się nie znam :) thecrev sorki za offtop a i jeszcze jedno, staraj się unikać nadawania modyfikatora noise, gdy chcesz coś zniekształcić na mebelku, wygląda to strasznie nie naturalnie, lepiej pomęczyć się troszkę dłużej i zrobić to ręcznie :) salut. Edytowane 31 Sierpień 2011 przez indian
thecrev Napisano 31 Sierpień 2011 Autor Napisano 31 Sierpień 2011 (edytowane) myślałem o tym aby nóżki lampki pochamferować i dać jakiś smoth ale doszedłem do wniosku, że może zostawie normalnie,tak to między innymi cylindry i tube bo lampka raczej jest prosta i z tego się składała, jeśli chodzi o kabel to pewnie zrobiłbym go już przy interiorze i podłączył do gniazdka. Thx za krytyke i za stronki Indian. ps. niewiem oco chodzi z tym noise bo jak coś robie to wszystko ręcznie lub daje FFD aby jakoś wygiąć lub dopasować. Jutro postaram się wrzucić w studiu. Edytowane 31 Sierpień 2011 przez thecrev
indian Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 serio w tym foteliku nie używałeś modyfikatora noise? http://iv.pl/images/51676649956296927492.jpg tak czy inaczej wygląda to strasznie sztucznie i nienaturalnie... salut.
thecrev Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 Indian jest to mój jeden z pierwszych foteli, najpierw było krzesło barowe ale dawno je zrobiłem , potem wziałem się za Audi gdzieś jest jeszcze temat w dziale wip trzeba by poszukać ,gdy już zabrakło mi motywacji i siły wziałem się za to krzesło, potem robiłem troche renderów ale nie zachwycały wiec wziąłem się za barcelona chair, jak widzisz furniture to ja dopiero zaczynam więc przełomu niema, z czasem się przekonamy czy coś z tego będzie. na krześle które wskazałeś nie użyłem modyfikatora noise bo nawet niewiem co ono daje, wygniecenia to modelowanie ręczne tak jak fałdki na górnej poduszcze, bardziej był to test czy coś potrafie niż zrobionie dobrego krzesła ale pozostawie je jakie jest. Mi to też nie leży ale nie wiedizałem co zrobić aby wygladało realistyczniej bo zawsze tak wychodziło. Daje w studiu z edge tak jak chcieliście
indian Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 ile same nóżki tej lampki mają poly ? salut.
thecrev Napisano 1 Wrzesień 2011 Autor Napisano 1 Wrzesień 2011 wszystko jasno i czytelnie, nogi bez modyfikacji Edit poly.
pirx Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 Poco tyle? Połowa by starczyła aż nadto. Taka lampka to zazwyczaj niewielki element całej sceny, więc nie mam potrzeby żeby była gęsta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się