Gość sobol1 Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Witam wszystkich. Robię animacje wybuchu i natrafiłem na dziwny problem. Na scenie są dwa fluidy oba nie przeźroczyste chowające się jeden za drugim. Mimo to ten który jest przesłonięty drugim fluidem jest widoczny ;/ Wyłączenie świateł na scenie nie rozwiązuje problemu tak jak i renderowanie w software rendererze. Czy ktoś kiedyś spotkał sie z takim problemem? poniżej link do obrazka wyjaśniającego sytuację: http://essentialstudio.com/3_PLIKI/fluid_problem.jpg
Gość sobol1 Napisano 2 Wrzesień 2011 Napisano 2 Wrzesień 2011 Wstawiłem plane pomiedzy dwa fluidy i patrzcie co się dzieje... wygląda na to że przeźroczystości fluidów sa ok bo planea przez dym nie widać... czy ktoś wie o co w tym chodzi? http://essentialstudio.com/3_PLIKI/fluif_problem_plane_test.png
beny Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Jak rozwiążesz ten problem to powiedz co tam nabroiłeś, bo nie spotkałem się z czymś takim. W particlach bym winił depth sort, ale fluidy tego nie mają.
Marshall Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 zwiększenie volume samples override w [renderstats] Twojego fluida powinno pomóc. Pozdr. Szymon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się