Jump to content

UV'ka w jakiej rozdzielczości?


3d_operator
 Share

Recommended Posts

W 3Ds 2012, Unwrap UVW robię UV'kę w res: 1024x1024 na niej chcę namalować teksturę ale wychodzi rozmyta i nieczytelna. Po zwiększeniu res do 2048x2048 jest troche lepiej ale komp odmawia posłuszeństwa. Jak sobie z tym radzicie? Dodam, że mam zmapować meble tapicerowane (kwiatki itp.) i te wzorki muszę albo namalować albo skopiować z istniejącej tekstury. Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

No chyba musisz poszukać jakiegoś kompromisu.

- lepszy komputer

- nieduży wzorek który będzie powtarzalny na większej powierzchni.

Swoją drogą jakim sprzętem dysponujesz , że tekstura powyżej 1000 x 1000 sprawia problemy? Pewnych rzeczy nie da się zrobić na zbyt słabym sprzęcie i takie próby prowadzą raczej tylko do frustracji i zniechęcenia.

Ja do mebli używam tekstur tak mniejwięcej 4000 x 2000 px i przedstawiają one płytę meblową o formacie 270 x 120 cm.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy