3d_operator Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 W 3Ds 2012, Unwrap UVW robię UV'kę w res: 1024x1024 na niej chcę namalować teksturę ale wychodzi rozmyta i nieczytelna. Po zwiększeniu res do 2048x2048 jest troche lepiej ale komp odmawia posłuszeństwa. Jak sobie z tym radzicie? Dodam, że mam zmapować meble tapicerowane (kwiatki itp.) i te wzorki muszę albo namalować albo skopiować z istniejącej tekstury. Pozdrawiam.
3d_operator Napisano 7 Wrzesień 2011 Autor Napisano 7 Wrzesień 2011 tile'uj je. tak tylko jak namalować drobne wzory, żeby były czytelne. Na waszych renderach widzę świetnie zmapowane meble i ciekawi mnie jak to robicie.
Dynamico Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 No chyba musisz poszukać jakiegoś kompromisu. - lepszy komputer - nieduży wzorek który będzie powtarzalny na większej powierzchni. Swoją drogą jakim sprzętem dysponujesz , że tekstura powyżej 1000 x 1000 sprawia problemy? Pewnych rzeczy nie da się zrobić na zbyt słabym sprzęcie i takie próby prowadzą raczej tylko do frustracji i zniechęcenia. Ja do mebli używam tekstur tak mniejwięcej 4000 x 2000 px i przedstawiają one płytę meblową o formacie 270 x 120 cm.
slawek-ef Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 jak w vray mapy to w zakładce coordinates zmniejsz blur do np 0,1 u mnie pomaga;]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się