Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

W 3Ds 2012, Unwrap UVW robię UV'kę w res: 1024x1024 na niej chcę namalować teksturę ale wychodzi rozmyta i nieczytelna. Po zwiększeniu res do 2048x2048 jest troche lepiej ale komp odmawia posłuszeństwa. Jak sobie z tym radzicie? Dodam, że mam zmapować meble tapicerowane (kwiatki itp.) i te wzorki muszę albo namalować albo skopiować z istniejącej tekstury. Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

No chyba musisz poszukać jakiegoś kompromisu.

- lepszy komputer

- nieduży wzorek który będzie powtarzalny na większej powierzchni.

Swoją drogą jakim sprzętem dysponujesz , że tekstura powyżej 1000 x 1000 sprawia problemy? Pewnych rzeczy nie da się zrobić na zbyt słabym sprzęcie i takie próby prowadzą raczej tylko do frustracji i zniechęcenia.

Ja do mebli używam tekstur tak mniejwięcej 4000 x 2000 px i przedstawiają one płytę meblową o formacie 270 x 120 cm.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności