Napisano 7 Wrzesień 201113 l W 3Ds 2012, Unwrap UVW robię UV'kę w res: 1024x1024 na niej chcę namalować teksturę ale wychodzi rozmyta i nieczytelna. Po zwiększeniu res do 2048x2048 jest troche lepiej ale komp odmawia posłuszeństwa. Jak sobie z tym radzicie? Dodam, że mam zmapować meble tapicerowane (kwiatki itp.) i te wzorki muszę albo namalować albo skopiować z istniejącej tekstury. Pozdrawiam.
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Autor tile'uj je. tak tylko jak namalować drobne wzory, żeby były czytelne. Na waszych renderach widzę świetnie zmapowane meble i ciekawi mnie jak to robicie.
Napisano 7 Wrzesień 201113 l No chyba musisz poszukać jakiegoś kompromisu. - lepszy komputer - nieduży wzorek który będzie powtarzalny na większej powierzchni. Swoją drogą jakim sprzętem dysponujesz , że tekstura powyżej 1000 x 1000 sprawia problemy? Pewnych rzeczy nie da się zrobić na zbyt słabym sprzęcie i takie próby prowadzą raczej tylko do frustracji i zniechęcenia. Ja do mebli używam tekstur tak mniejwięcej 4000 x 2000 px i przedstawiają one płytę meblową o formacie 270 x 120 cm.
Napisano 7 Wrzesień 201113 l jak w vray mapy to w zakładce coordinates zmniejsz blur do np 0,1 u mnie pomaga;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto