Skocz do zawartości

wygładzenie siatki. Pilne!!


nataliaK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie wiem czego dokładnie jest to siatka ale jeżeli terenu to odwiedź ten wątek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=78953

Może pomoże zmiana topologii siatki.

Natomiast jeżeli chodzi o smoothowanie to skonwertuj to do editable poly, wybierz selekcję jako Element, zaznacz wszystko i mając włączone przesuwanie sklonuj to trzymając Shift. Ja miałem błędy biorąc model ze sketchupa i żadna zmiana tam nie pomogła przy wygładzaniu oprócz tej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raczej nie zespawa - z tego co podejrzewam nie jest to kwestią rozszczepionych vertexow - np. Road Kill robi tez cos dziwnego ze smoothing grupami przy mapowaniu i pomaga jedynie wczytanie i zapisanie obiektu w mudku albo zetce :) moze i jest jakas inna metoda naprawienia tego błędu bezposrednio w majce albo w maxie ale nie miałem nigdy czasu na zgłebianie tego problemu bo skoro metoda roadkill>mudbox>maya działa to mam to gdzies. Mysle ze w tym przypadku przyczyna będzie podobna - czyli skaszanione smoothing grupy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności