nataliaK Napisano 10 Wrzesień 2011 Share Napisano 10 Wrzesień 2011 Witam, mam następujący problem. Po zaimportowaniu siatki wykonanej w programie AutoCAD civil do maxa nie mogę jej wygładzić za pomocą żadnych modyfikatorów. Żaden nie działa. Jakiś pomysł co z tym zrobić? Poradzcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 10 Wrzesień 2011 Share Napisano 10 Wrzesień 2011 Zwelduj wertexy z małą odległością - masz pewnie podwójną siatkę, nie zagęścisz tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 10 Wrzesień 2011 Share Napisano 10 Wrzesień 2011 mozna tez zapisac ten obekt w formacie obj, otworzyc np. w mudboxie lub zbrushu i po prostu zapisac z powrotem w formacie obj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 10 Wrzesień 2011 Share Napisano 10 Wrzesień 2011 Nie wiem czego dokładnie jest to siatka ale jeżeli terenu to odwiedź ten wątek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=78953 Może pomoże zmiana topologii siatki. Natomiast jeżeli chodzi o smoothowanie to skonwertuj to do editable poly, wybierz selekcję jako Element, zaznacz wszystko i mając włączone przesuwanie sklonuj to trzymając Shift. Ja miałem błędy biorąc model ze sketchupa i żadna zmiana tam nie pomogła przy wygładzaniu oprócz tej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maksym Napisano 11 Wrzesień 2011 Share Napisano 11 Wrzesień 2011 mozna tez zapisac ten obekt w formacie obj, otworzyc np. w mudboxie lub zbrushu i po prostu zapisac z powrotem w formacie obj I to zespawa vertexy ? fajny patent :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 11 Wrzesień 2011 Share Napisano 11 Wrzesień 2011 raczej nie zespawa - z tego co podejrzewam nie jest to kwestią rozszczepionych vertexow - np. Road Kill robi tez cos dziwnego ze smoothing grupami przy mapowaniu i pomaga jedynie wczytanie i zapisanie obiektu w mudku albo zetce :) moze i jest jakas inna metoda naprawienia tego błędu bezposrednio w majce albo w maxie ale nie miałem nigdy czasu na zgłebianie tego problemu bo skoro metoda roadkill>mudbox>maya działa to mam to gdzies. Mysle ze w tym przypadku przyczyna będzie podobna - czyli skaszanione smoothing grupy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się