Jump to content

wygładzenie siatki. Pilne!!


nataliaK
 Share

Recommended Posts

Nie wiem czego dokładnie jest to siatka ale jeżeli terenu to odwiedź ten wątek http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=78953

Może pomoże zmiana topologii siatki.

Natomiast jeżeli chodzi o smoothowanie to skonwertuj to do editable poly, wybierz selekcję jako Element, zaznacz wszystko i mając włączone przesuwanie sklonuj to trzymając Shift. Ja miałem błędy biorąc model ze sketchupa i żadna zmiana tam nie pomogła przy wygładzaniu oprócz tej.

Link to comment
Share on other sites

raczej nie zespawa - z tego co podejrzewam nie jest to kwestią rozszczepionych vertexow - np. Road Kill robi tez cos dziwnego ze smoothing grupami przy mapowaniu i pomaga jedynie wczytanie i zapisanie obiektu w mudku albo zetce :) moze i jest jakas inna metoda naprawienia tego błędu bezposrednio w majce albo w maxie ale nie miałem nigdy czasu na zgłebianie tego problemu bo skoro metoda roadkill>mudbox>maya działa to mam to gdzies. Mysle ze w tym przypadku przyczyna będzie podobna - czyli skaszanione smoothing grupy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy