herm Napisano 26 Wrzesień 2011 Autor Napisano 26 Wrzesień 2011 Po kilku dniach braku czasu, maly update, zestaw glosnikowy + myszka i podkladka. Trochę mi się krzesło źle ustawiło i przecina się z podstawką pod klawiaturę ale cóż, nie zauważyłem jak włąćzałem render.
bolitic Napisano 30 Wrzesień 2011 Napisano 30 Wrzesień 2011 fajny render - mam wrażenie że GI jest zbyt nasycone (kolor)
herm Napisano 30 Wrzesień 2011 Autor Napisano 30 Wrzesień 2011 Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to? Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście. Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?
herm Napisano 1 Październik 2011 Autor Napisano 1 Październik 2011 (edytowane) Mam kilka pytań. Wymodelowałem klawiaturę, i teraz się zastawnawiam co zrobić z literkami na klawiszach, bo jest tego od cholery, klawisze są jako oddzielne modele więc nie mogę nałożyć jednego materiału z literkami, co byście doradzili? I ostatnio przy renderach zaczał mi się pojawiać jakiś warning vraya, tzn informacja, że jeden z materiałów jest "overbright" więc zakładam, że jest za jasny czy coś ale za bardzo nie kumam skąd to się wzięło bo nic w nim nie zmieniałem. render klawiatury jeszcze bez koncowego materialu Edytowane 1 Październik 2011 przez herm
bolitic Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to? Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście. Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ? Zmniejsz GI Saturation z 1.0 na np. 0.6, powinno pomóc
herm Napisano 2 Październik 2011 Autor Napisano 2 Październik 2011 zmieniłem to co pisałeś i teraz imho trochę za szaro -.-
bolitic Napisano 2 Październik 2011 Napisano 2 Październik 2011 Może i szaro, ale IMHO bardziej realistycznie ;) Jeśli chcesz dodać jakieś kolory to pobaw się światłem - może przydałby się bardziej błekitny vray light w oknie.
herm Napisano 2 Październik 2011 Autor Napisano 2 Październik 2011 no ale jak jest uray light ustawiony jako skyportal to chyba koloru się nie da zmienić. Zresztą głównie mi chodzi o jakieś tam odwzorowanie rzeczywistości więc jak to wygląda bardziej realistycznie, to zostanę przy tym :)
Dynamico Napisano 3 Październik 2011 Napisano 3 Październik 2011 Klawiatura - połącz wszystkie klawisze w jeden obiekt za pomocą "attach". Zrób render z viewportu i użyj go jako tła do przygotowania mapy z "literkami". Popatrz na biurko bo chyba masz poprzekręcane mapy drewna - porównaj z oryginałem.
s_vimes Napisano 4 Październik 2011 Napisano 4 Październik 2011 (edytowane) Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno Edytowane 4 Październik 2011 przez s_vimes
herm Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 ciemno się zrobiło jak weszły żaluzje, dzisiaj nad tym popracuję, dopiero wczoraj zorientowałem się o tym vraylight material :> o właśnie mam pytanie. Czy to normalne, że jak renderuję z viewportu, bez kamery to mam wszystko przepalone tak , że widać prawie tylko biel? Environment multiplier jest 2.0 Siła vray sun na 6.0 Ekspozycja jakieś 11 czy 12. Próbowałem zmniejszać wartości ale to nic nie daje, tylko render z kamery wychodzi normalny.
bolitic Napisano 4 Październik 2011 Napisano 4 Październik 2011 Zakładam że używasz VRayPhysicalCamera :) w sumie to zadajesz bardzo podstawowe pytania, lepiej takich rzeczy się pouczyć z tutoriali niż się pytać;) http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vrayphysicalcamera.htm http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vrayphysicalcamera_params.htm
herm Napisano 4 Październik 2011 Autor Napisano 4 Październik 2011 Chyba nie do końca się zrozumieliśmy , chciałem potwierdzenia, tego, że jak ustawi się światła itp, to render w vrayu wychodzi za jasny bez vrayowej kamery. Bo nie wiem czy to kwestia moich ustawień czy vray po prostu tak ma.
bolitic Napisano 4 Październik 2011 Napisano 4 Październik 2011 Dokładnie tak - jeśli nie użyjesz vray camera, to vraySky i sun przy standardowych ustawieniach będą wielokrotnie za jasne, w tych linkach chyba jest o tym :] Generalnie raczej się nie używa, sun i sky bez vray camery, ale też się da. Pozdro!
bolitic Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno Dokładnie - wstaw w miejsce tego materiału z teksturą ekranu vray light material, ale wybierz opcje świecenia teksturą - oczywiście wstaw teksture ekranu. Ponieważ używaż vray camera, bedziesz musiał pobawić się mnoznikiem energii - zacznij od 100, a potem dostosuj do całej sceny. Jednak uważaj, bo vray light material potrafi strzelać artefaktami przy słabych ustawieniach GI :]
herm Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 Średnio świeci ;d pewnie za słabo ustawiłem ten mnożnik, ale włączałem render przed snem wczoraj to nie widzialem tego posta twojego wtedy :)
herm Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 zrobiłem taki test z wyłączonym enviro, ale żęby ten efekt uzyskać multiplier jest 30000.. pewnie kamera blokuje światlo :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się