Napisano 26 Wrzesień 201113 l Autor Po kilku dniach braku czasu, maly update, zestaw glosnikowy + myszka i podkladka. Trochę mi się krzesło źle ustawiło i przecina się z podstawką pod klawiaturę ale cóż, nie zauważyłem jak włąćzałem render.
Napisano 30 Wrzesień 201113 l Autor Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to? Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście. Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?
Napisano 1 Październik 201113 l Autor Mam kilka pytań. Wymodelowałem klawiaturę, i teraz się zastawnawiam co zrobić z literkami na klawiszach, bo jest tego od cholery, klawisze są jako oddzielne modele więc nie mogę nałożyć jednego materiału z literkami, co byście doradzili? I ostatnio przy renderach zaczał mi się pojawiać jakiś warning vraya, tzn informacja, że jeden z materiałów jest "overbright" więc zakładam, że jest za jasny czy coś ale za bardzo nie kumam skąd to się wzięło bo nic w nim nie zmieniałem. render klawiatury jeszcze bez koncowego materialu Edytowane 1 Październik 201113 l przez herm
Napisano 1 Październik 201113 l Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to? Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście. Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ? Zmniejsz GI Saturation z 1.0 na np. 0.6, powinno pomóc
Napisano 2 Październik 201113 l Może i szaro, ale IMHO bardziej realistycznie ;) Jeśli chcesz dodać jakieś kolory to pobaw się światłem - może przydałby się bardziej błekitny vray light w oknie.
Napisano 2 Październik 201113 l Autor no ale jak jest uray light ustawiony jako skyportal to chyba koloru się nie da zmienić. Zresztą głównie mi chodzi o jakieś tam odwzorowanie rzeczywistości więc jak to wygląda bardziej realistycznie, to zostanę przy tym :)
Napisano 3 Październik 201113 l Klawiatura - połącz wszystkie klawisze w jeden obiekt za pomocą "attach". Zrób render z viewportu i użyj go jako tła do przygotowania mapy z "literkami". Popatrz na biurko bo chyba masz poprzekręcane mapy drewna - porównaj z oryginałem.
Napisano 4 Październik 201113 l Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno Edytowane 4 Październik 201113 l przez s_vimes
Napisano 4 Październik 201113 l Autor ciemno się zrobiło jak weszły żaluzje, dzisiaj nad tym popracuję, dopiero wczoraj zorientowałem się o tym vraylight material :> o właśnie mam pytanie. Czy to normalne, że jak renderuję z viewportu, bez kamery to mam wszystko przepalone tak , że widać prawie tylko biel? Environment multiplier jest 2.0 Siła vray sun na 6.0 Ekspozycja jakieś 11 czy 12. Próbowałem zmniejszać wartości ale to nic nie daje, tylko render z kamery wychodzi normalny.
Napisano 4 Październik 201113 l Zakładam że używasz VRayPhysicalCamera :) w sumie to zadajesz bardzo podstawowe pytania, lepiej takich rzeczy się pouczyć z tutoriali niż się pytać;) http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vrayphysicalcamera.htm http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/vrayphysicalcamera_params.htm
Napisano 4 Październik 201113 l Autor Chyba nie do końca się zrozumieliśmy , chciałem potwierdzenia, tego, że jak ustawi się światła itp, to render w vrayu wychodzi za jasny bez vrayowej kamery. Bo nie wiem czy to kwestia moich ustawień czy vray po prostu tak ma.
Napisano 4 Październik 201113 l Dokładnie tak - jeśli nie użyjesz vray camera, to vraySky i sun przy standardowych ustawieniach będą wielokrotnie za jasne, w tych linkach chyba jest o tym :] Generalnie raczej się nie używa, sun i sky bez vray camery, ale też się da. Pozdro!
Napisano 5 Październik 201113 l Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno Dokładnie - wstaw w miejsce tego materiału z teksturą ekranu vray light material, ale wybierz opcje świecenia teksturą - oczywiście wstaw teksture ekranu. Ponieważ używaż vray camera, bedziesz musiał pobawić się mnoznikiem energii - zacznij od 100, a potem dostosuj do całej sceny. Jednak uważaj, bo vray light material potrafi strzelać artefaktami przy słabych ustawieniach GI :]
Napisano 5 Październik 201113 l Autor Średnio świeci ;d pewnie za słabo ustawiłem ten mnożnik, ale włączałem render przed snem wczoraj to nie widzialem tego posta twojego wtedy :)
Napisano 5 Październik 201113 l Autor zrobiłem taki test z wyłączonym enviro, ale żęby ten efekt uzyskać multiplier jest 30000.. pewnie kamera blokuje światlo :P
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto