Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Po kilku dniach braku czasu, maly update, zestaw glosnikowy + myszka i podkladka. Trochę mi się krzesło źle ustawiło i przecina się z podstawką pod klawiaturę ale cóż, nie zauważyłem jak włąćzałem render.

 

renderkolokompa.jpg

  • Odpowiedzi 67
  • Wyświetleń 9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to?

Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście.

 

Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?

Napisano
  • Autor

Mam kilka pytań.

Wymodelowałem klawiaturę, i teraz się zastawnawiam co zrobić z literkami na klawiszach, bo jest tego od cholery, klawisze są jako oddzielne modele więc nie mogę nałożyć jednego materiału z literkami, co byście doradzili?

 

I ostatnio przy renderach zaczał mi się pojawiać jakiś warning vraya, tzn informacja, że jeden z materiałów jest "overbright" więc zakładam, że jest za jasny czy coś ale za bardzo nie kumam skąd to się wzięło bo nic w nim nie zmieniałem.

 

render klawiatury jeszcze bez koncowego materialu

klawiatura.jpg

Edytowane przez herm

Napisano
Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to?

Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście.

 

Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?

 

Zmniejsz GI Saturation z 1.0 na np. 0.6, powinno pomóc

Napisano
  • Autor

zmieniłem to co pisałeś i teraz imho trochę za szaro -.-

rendernaj.jpg

Napisano

Może i szaro, ale IMHO bardziej realistycznie ;)

Jeśli chcesz dodać jakieś kolory to pobaw się światłem - może przydałby się bardziej błekitny vray light w oknie.

Napisano
  • Autor

no ale jak jest uray light ustawiony jako skyportal to chyba koloru się nie da zmienić.

Zresztą głównie mi chodzi o jakieś tam odwzorowanie rzeczywistości więc jak to wygląda bardziej realistycznie, to zostanę przy tym :)

Napisano

Klawiatura - połącz wszystkie klawisze w jeden obiekt za pomocą "attach". Zrób render z viewportu i użyj go jako tła do przygotowania mapy z "literkami". Popatrz na biurko bo chyba masz poprzekręcane mapy drewna - porównaj z oryginałem.

Napisano

Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno

Edytowane przez s_vimes

Napisano
  • Autor

ciemno się zrobiło jak weszły żaluzje, dzisiaj nad tym popracuję, dopiero wczoraj zorientowałem się o tym vraylight material :> o właśnie mam pytanie.

Czy to normalne, że jak renderuję z viewportu, bez kamery to mam wszystko przepalone tak , że widać prawie tylko biel?

Environment multiplier jest 2.0

Siła vray sun na 6.0

Ekspozycja jakieś 11 czy 12.

Próbowałem zmniejszać wartości ale to nic nie daje, tylko render z kamery wychodzi normalny.

Napisano
  • Autor

Chyba nie do końca się zrozumieliśmy , chciałem potwierdzenia, tego, że jak ustawi się światła itp, to render w vrayu wychodzi za jasny bez vrayowej kamery. Bo nie wiem czy to kwestia moich ustawień czy vray po prostu tak ma.

Napisano

Dokładnie tak - jeśli nie użyjesz vray camera, to vraySky i sun przy standardowych ustawieniach będą wielokrotnie za jasne, w tych linkach chyba jest o tym :] Generalnie raczej się nie używa, sun i sky bez vray camery, ale też się da.

 

Pozdro!

Napisano
Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno

 

Dokładnie - wstaw w miejsce tego materiału z teksturą ekranu vray light material, ale wybierz opcje świecenia teksturą - oczywiście wstaw teksture ekranu. Ponieważ używaż vray camera, bedziesz musiał pobawić się mnoznikiem energii - zacznij od 100, a potem dostosuj do całej sceny. Jednak uważaj, bo vray light material potrafi strzelać artefaktami przy słabych ustawieniach GI :]

Napisano
  • Autor

Średnio świeci ;d pewnie za słabo ustawiłem ten mnożnik, ale włączałem render przed snem wczoraj to nie widzialem tego posta twojego wtedy :)

render22.jpg

Napisano
  • Autor

zrobiłem taki test z wyłączonym enviro, ale żęby ten efekt uzyskać multiplier jest 30000.. pewnie kamera blokuje światlo :P

vraylight.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności