Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano
  • Autor

Po kilku dniach braku czasu, maly update, zestaw glosnikowy + myszka i podkladka. Trochę mi się krzesło źle ustawiło i przecina się z podstawką pod klawiaturę ale cóż, nie zauważyłem jak włąćzałem render.

 

renderkolokompa.jpg

  • Odpowiedzi 67
  • Wyświetleń 9,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to?

Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście.

 

Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?

Napisano
  • Autor

Mam kilka pytań.

Wymodelowałem klawiaturę, i teraz się zastawnawiam co zrobić z literkami na klawiszach, bo jest tego od cholery, klawisze są jako oddzielne modele więc nie mogę nałożyć jednego materiału z literkami, co byście doradzili?

 

I ostatnio przy renderach zaczał mi się pojawiać jakiś warning vraya, tzn informacja, że jeden z materiałów jest "overbright" więc zakładam, że jest za jasny czy coś ale za bardzo nie kumam skąd to się wzięło bo nic w nim nie zmieniałem.

 

render klawiatury jeszcze bez koncowego materialu

klawiatura.jpg

Edytowane przez herm

Napisano
Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to?

Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście.

 

Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?

 

Zmniejsz GI Saturation z 1.0 na np. 0.6, powinno pomóc

Napisano
  • Autor

zmieniłem to co pisałeś i teraz imho trochę za szaro -.-

rendernaj.jpg

Napisano

Może i szaro, ale IMHO bardziej realistycznie ;)

Jeśli chcesz dodać jakieś kolory to pobaw się światłem - może przydałby się bardziej błekitny vray light w oknie.

Napisano
  • Autor

no ale jak jest uray light ustawiony jako skyportal to chyba koloru się nie da zmienić.

Zresztą głównie mi chodzi o jakieś tam odwzorowanie rzeczywistości więc jak to wygląda bardziej realistycznie, to zostanę przy tym :)

Napisano

Klawiatura - połącz wszystkie klawisze w jeden obiekt za pomocą "attach". Zrób render z viewportu i użyj go jako tła do przygotowania mapy z "literkami". Popatrz na biurko bo chyba masz poprzekręcane mapy drewna - porównaj z oryginałem.

Napisano

Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno

Edytowane przez s_vimes

Napisano
  • Autor

ciemno się zrobiło jak weszły żaluzje, dzisiaj nad tym popracuję, dopiero wczoraj zorientowałem się o tym vraylight material :> o właśnie mam pytanie.

Czy to normalne, że jak renderuję z viewportu, bez kamery to mam wszystko przepalone tak , że widać prawie tylko biel?

Environment multiplier jest 2.0

Siła vray sun na 6.0

Ekspozycja jakieś 11 czy 12.

Próbowałem zmniejszać wartości ale to nic nie daje, tylko render z kamery wychodzi normalny.

Napisano
  • Autor

Chyba nie do końca się zrozumieliśmy , chciałem potwierdzenia, tego, że jak ustawi się światła itp, to render w vrayu wychodzi za jasny bez vrayowej kamery. Bo nie wiem czy to kwestia moich ustawień czy vray po prostu tak ma.

Napisano

Dokładnie tak - jeśli nie użyjesz vray camera, to vraySky i sun przy standardowych ustawieniach będą wielokrotnie za jasne, w tych linkach chyba jest o tym :] Generalnie raczej się nie używa, sun i sky bez vray camery, ale też się da.

 

Pozdro!

Napisano
Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno

 

Dokładnie - wstaw w miejsce tego materiału z teksturą ekranu vray light material, ale wybierz opcje świecenia teksturą - oczywiście wstaw teksture ekranu. Ponieważ używaż vray camera, bedziesz musiał pobawić się mnoznikiem energii - zacznij od 100, a potem dostosuj do całej sceny. Jednak uważaj, bo vray light material potrafi strzelać artefaktami przy słabych ustawieniach GI :]

Napisano
  • Autor

Średnio świeci ;d pewnie za słabo ustawiłem ten mnożnik, ale włączałem render przed snem wczoraj to nie widzialem tego posta twojego wtedy :)

render22.jpg

Napisano
  • Autor

zrobiłem taki test z wyłączonym enviro, ale żęby ten efekt uzyskać multiplier jest 30000.. pewnie kamera blokuje światlo :P

vraylight.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.