Skocz do zawartości

scena 3d: mój pokój


herm

Rekomendowane odpowiedzi

Po kilku dniach braku czasu, maly update, zestaw glosnikowy + myszka i podkladka. Trochę mi się krzesło źle ustawiło i przecina się z podstawką pod klawiaturę ale cóż, nie zauważyłem jak włąćzałem render.

 

renderkolokompa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to?

Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście.

 

Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam kilka pytań.

Wymodelowałem klawiaturę, i teraz się zastawnawiam co zrobić z literkami na klawiszach, bo jest tego od cholery, klawisze są jako oddzielne modele więc nie mogę nałożyć jednego materiału z literkami, co byście doradzili?

 

I ostatnio przy renderach zaczał mi się pojawiać jakiś warning vraya, tzn informacja, że jeden z materiałów jest "overbright" więc zakładam, że jest za jasny czy coś ale za bardzo nie kumam skąd to się wzięło bo nic w nim nie zmieniałem.

 

render klawiatury jeszcze bez koncowego materialu

klawiatura.jpg

Edytowane przez herm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam multiplier 2.0 ustawiony przy tej pierwszej pozycji w environment. Myślisz , że to przez to?

Oprócz tego świeci jeszcze vray light ustawiony jako sky portal , no i vray sun oczywiście.

 

Chodzi Ci o to , że kolory powinny być mniej "żywe" ?

 

Zmniejsz GI Saturation z 1.0 na np. 0.6, powinno pomóc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale jak jest uray light ustawiony jako skyportal to chyba koloru się nie da zmienić.

Zresztą głównie mi chodzi o jakieś tam odwzorowanie rzeczywistości więc jak to wygląda bardziej realistycznie, to zostanę przy tym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciemno się zrobiło jak weszły żaluzje, dzisiaj nad tym popracuję, dopiero wczoraj zorientowałem się o tym vraylight material :> o właśnie mam pytanie.

Czy to normalne, że jak renderuję z viewportu, bez kamery to mam wszystko przepalone tak , że widać prawie tylko biel?

Environment multiplier jest 2.0

Siła vray sun na 6.0

Ekspozycja jakieś 11 czy 12.

Próbowałem zmniejszać wartości ale to nic nie daje, tylko render z kamery wychodzi normalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie do końca się zrozumieliśmy , chciałem potwierdzenia, tego, że jak ustawi się światła itp, to render w vrayu wychodzi za jasny bez vrayowej kamery. Bo nie wiem czy to kwestia moich ustawień czy vray po prostu tak ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze mapy na tv i monitorze one jednak zdecydowanie powimnny dawac jakies swiatło, Zdecydowanie w tym pokoju jest za ciemno

 

Dokładnie - wstaw w miejsce tego materiału z teksturą ekranu vray light material, ale wybierz opcje świecenia teksturą - oczywiście wstaw teksture ekranu. Ponieważ używaż vray camera, bedziesz musiał pobawić się mnoznikiem energii - zacznij od 100, a potem dostosuj do całej sceny. Jednak uważaj, bo vray light material potrafi strzelać artefaktami przy słabych ustawieniach GI :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności