Napisano 13 Wrzesień 201113 l Witam jestem początkującym użytkownikiem 3ds'a. Studiuję budownictwo i od jakiegoś czasu miałem pomysł aby wymodelować mój projekcik hali stalowej. I mając sporo wolnego czasu na wakacjach powstała ta animacja. Jest słabej jakości, ponieważ renderowanie i tak zjadało mnóstwo czasu, a niestety nie dysponuję render farmą;p Zapraszam do obejżenia :)
Napisano 13 Wrzesień 201113 l Witaj. Jest Dobrze, jek na pierwsze animacje, bardzo dobrze. Pozwolę sobie na konstruktywną krytykę paru elementów które mogły by być lepsze. Pierwsze ujęcie pokazuje jak otwierają się drzwi i uciekasz z hali, z punktu widzenia prezentacji jest to nie rozsądne, ponieważ jak pisałem wcześniej, widz odczuwa ucieczkę z prezentowanego obiektu, a powinien chcieć zajrzeć do środka. Co dzieje się później, nie wiem czy to zamierzone, ale w momencie zamykania drzwi po koleji w głąb rozświetlają się słupy. Idealny moment, żeby skierować wzrok do środka, a Ty zamykasz nam drzwi. następnie mamy poziome przesunięcie, które prawie zawsze wychodzi dobrze, tu tak jest, ale np mółgbys uchylać te drzwi w bramie podczas przesuwania, ostatni element to rozszczepienie pokrycia hali, wydaj mie się że ciekawsze by było rozszczepienie na poszczególne elementy konstrukcji z płyt warstwowych, a nei na taką drobnice. Poza tym trochę chaotycznie przelatuje kamera, ale to opanujesz z czasem. Gratulację za wytrwałość bo to ważne i życze powodzenia przy następnych projektach.
Napisano 13 Wrzesień 201113 l kamera Ci szarpie. poza tym muza spoko - buduje napięcie, SPOILER! szkoda że na końcu woźny ginie.