Skocz do zawartości

Animacja hali stalowej


bober89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym użytkownikiem 3ds'a. Studiuję budownictwo i od jakiegoś czasu miałem pomysł aby wymodelować mój projekcik hali stalowej. I mając sporo wolnego czasu na wakacjach powstała ta animacja.

Jest słabej jakości, ponieważ renderowanie i tak zjadało mnóstwo czasu, a niestety nie dysponuję render farmą;p

Zapraszam do obejżenia :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witaj. Jest Dobrze, jek na pierwsze animacje, bardzo dobrze.

 

Pozwolę sobie na konstruktywną krytykę paru elementów które mogły by być lepsze.

 

Pierwsze ujęcie pokazuje jak otwierają się drzwi i uciekasz z hali, z punktu widzenia prezentacji jest to nie rozsądne, ponieważ jak pisałem wcześniej, widz odczuwa ucieczkę z prezentowanego obiektu, a powinien chcieć zajrzeć do środka. Co dzieje się później, nie wiem czy to zamierzone, ale w momencie zamykania drzwi po koleji w głąb rozświetlają się słupy. Idealny moment, żeby skierować wzrok do środka, a Ty zamykasz nam drzwi. następnie mamy poziome przesunięcie, które prawie zawsze wychodzi dobrze, tu tak jest, ale np mółgbys uchylać te drzwi w bramie podczas przesuwania, ostatni element to rozszczepienie pokrycia hali, wydaj mie się że ciekawsze by było rozszczepienie na poszczególne elementy konstrukcji z płyt warstwowych, a nei na taką drobnice. Poza tym trochę chaotycznie przelatuje kamera, ale to opanujesz z czasem.

 

Gratulację za wytrwałość bo to ważne i życze powodzenia przy następnych projektach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi ;) Uwagi wezmę do serca i będę pamiętać gdy będę pracował nad kolejną animacją. Może jeszcze wprowadzę poprawki do tej;)

Rozświetlające się słupy to efekt całkowicie przypadkowy i niezamierzony;p