Napisano 17 Wrzesień 201113 l Jak w temacie mam problem z zaznaczaniem. Klikam w poligon, ale zaznacza się jakiś inny... obok albo w ogóle gdzieś daleko. Wkurza mnie to od dłuższego czasu. Ma ktoś pomysł na to badziewie? Pozdrawiam
Napisano 18 Wrzesień 201113 l Wyłącz zaznaczanie odwróconych ścianek, a wybierając polygony staraj się aby zaznaczać je mniej więcej w ich środku i bardziej pod prostym kątem.
Napisano 19 Wrzesień 201113 l Autor dzięki , ale nie o to chodzi. Chcąc zaznaczyć poligon, klikam w niego a zaznacza się inny, na który nawet nie najeżdźam kursorem. Zaznacza sie face kilka metrów dalej. Nie chodzi o to że zaznaczają się face'y po drugiej stronie bryły. Czasem zaznacza się poligon, którego nawet nie widzę we viewporcie.
Napisano 19 Wrzesień 201113 l Jedyne co mi przychodzi do głowy to to, że może masz bardzo daleko model od punktu 0,0,0 zwaloną rzeczywistą skalę a nie jednostki na których pracujesz i wtedy max rzeczywiście głupieje ale nie tylko z tym o czym piszesz.
Napisano 19 Wrzesień 201113 l Autor wiem jak to jest kiedy model jest bardzo daleko od 0,0,0 i jednostki się nie kleją... tutaj wsystko picuś glancuś. Jednostki pięknie ustawione i model jest praktycznie w samym środku układu. Ten problem pojawia się w każdej scenie. Raz na jakiś czas poprostu się to dzieje. Nie jest to cos, co uniemożliwia mi pracę, tylko raczej wkurza. To tak samo jak przekrzywiająca się perspektywa. Po jakims czasie pracy w perspektywie, ta przekrzywia się jakby mi ktoś przekręcił delikatnie monitor... Dzięki za zainteresowanie tematem. Moje posty ostatnio nie cieszą się popularnością:)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto