Jump to content

Character Reel 2011


fps

Recommended Posts

  • Replies 14
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kawalki z suacide room wygladają super.

Dinozaury juz troche mniej super, jakos brakuje mi poczucia masy i sily tych stworzen. Mogles sie przejsc do jakiegos zoo i pooglądać je na zywo i cos podpatrzeć ;)

 

Zgadzam sie. w Sali Samobojcow wszystko sie dla mnie trzyma w stylizacji. Natomiast druga czesc reela. Problem z masa tych stworzen jak napisal mirach, moment w ktorym "przestaja" z nogi na noge (szczegolnie we frontowych ujeciach) , rotacje na biodrach i torsie, no i bieg tego chyba roslinozernego.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki Wam za opinie!

Cóż, nie da się ukryć, że przy Sali był czas na dopieszczanie ujęć, za to przy dinozaurach był wyścig z czasem ...

Ale i tak lubię oba projekty - dużo się przy nich nauczyłem, również jak nie robić ;)

Link to comment
Share on other sites

Animacje do Sali świetne, dinozaury mają dużo fajnych ruchów, ale tak jak już wspomniano, średnio czuć masę.

No i montaż demoreela mało ciekawy. Proponowałbym może kilka cięć więcej i sporo krótszych ujęć.

Gratuluję pracy przy fajnych projektach.

Link to comment
Share on other sites

gratulacje wszystkim pracującym przy 3d w sali samobójców - naprawdę fajny poziom.

Dla Was to pewnie dodatkowe punkty many, że się film nie okazał jakąś klapa scenariuszową- zrobione-zapłacone-zapomnij.

Film fajny całościowo i grafa gra tam naprawdę dużą, pięknie zrobioną rolę. tak dalej!

 

niedługo wchodzi do polskich kin jakiś film (no nie pamiętam/znalazłem tytułu) o graczu-- przewija się tez cyfrowy świat, ale pozostawili plastykę na poziomie Second Life... słabo

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy