Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, Chciałbym w tym wątku zaprezentować moje Modele :)

 

Na początek Model:

 

1.Glock 17 Gen 4,

 

Screen z UDK.:

 

q0580uqeu6jsw2tl.jpg.jpg

 

Filmik z Pluginu DirectX 10.:

 

[video=youtube_share;D6ZISRwsz9g]http://youtu.be/D6ZISRwsz9g?hd=1

 

2.Walther P38

 

Screen z UDK.:

 

jkdpclmwggtfntfo.jpg.jpg

 

Filmik z Pluginu DirectX 10.:

 

[video=youtube_share;Oe8xUIHqlFI]http://youtu.be/Oe8xUIHqlFI?hd=1

Edytowane przez mateogala
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kilka rad od starszego kolegi:

1. Glock 17 Gen 4 - brak konsekwencji w siatce, robisz wytloczenia na boku na geometrii, po czym nie robisz zadnych innych przetloczen i zostawiasz obiekt kwadraciakiem z textura, i wymodelowanymi przetloczeniami. Textrua prosi sie o dopracowanie, poogladaj tutki od Racer44 on pokazuje jak ladnie otexturowac AK47.

2 Walther P38 - tutaj model troche lepiej, jednak brakuje mu paru cech oryginalu. Texturka z foty i odwrocona normalmapa. do tego dosyc brzudko zmapowane, staraj sie dorzucac wiecej poly. Pamietaj, to twoje folio, i prace maja byc Uber fajne! polycount to sobie do gier bedzie sprawdzal.

3. StG 44 - model znowu bez detalu, ale to mozna by przebolec troche, za to textura IMO do wymiany, normal niepotrzebnie zrobiony z diffa, przez co wyglada jak by przelezalo 10 lat na dnie oceanu.

 

Walcz, brnij do doskonalosci. :) Duzo czasu i pracy to kosztuje, ale nikt nie mowil ze bedzie lekko:P

 

 

ps. Prezentacje na YT sa chyba niepotrzebne, i tak nic na nich nie widac, zero podjazdu ani nic...a jak chcesz turntabla zrobic, to chociaz daj blizej bron bo tak to nic nie widac.

Napisano (edytowane)

Dzięki za rady i Link do tego Tutka. Normalkę wypaliłem w Maxie, i Edytowałem w Photoshopie. Tekstury Ps i GIMP. Liczę na Komentarz i jakieś rady co zmienić...

 

Model Tłumika w HP:

 

ts4pxpx81riu7ue9.jpg.jpg

 

Model Tłumika w LP z wgraną normalką:

 

fkylcoljqekjbvyb.jpg.jpg

 

Render:

 

bkesxr3crp3epu82.jpg.jpg 5l1n7k936kafz2ho.jpg.jpg

 

Siatka:

 

rb10d4n6c9ywuvxe.jpg.jpg

Edytowane przez mateogala
Napisano

tłumik to coś takiego :

http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lgqumtDc9R1qhonyqo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1319462936&Signature=40bShWSDmr9tIJ5rePQrqdNbOuY%3D

 

http://www.warwicks.com.au/images/weapons/firearms_r/mac11_w_silencer.jpg

 

a co do ilości tris to zmienię to. Zmienię także rozdzielczość na 512x512

To mój pierwszy kontakt z Wypalaniem normalki więc takie błędy drobne :)

Napisano

Trójkąty możesz zostawić, lepiej zrób ciekawszą teksturę (możesz w 3dsMaxie ustawić materiały,światła i je wypalić do tekstury jako bazę)

Pamiętaj, żeby normalki nie były za głębokie względem geometrii nisko poligonowej i SGrupy dobrze ustawione(na jednym z screenów masz błędy)

Napisano

Coś Ci kolego normalka i diffuse szwankuje, na fazowaniu na brzegach wylotu, oraz w miejscu seama UV masz straszny fakap, widać przeciętą wzdłóż plamkę. Poza tym diffuse nie powala, wręcz odstrasza - widać podkład pod napisem (jaśniejszy prostokąt), wspomniane plamki, mało zróżnicowana powierzchnia. Zółte plamki na literkach? Farba z painballa? :D

 

Jak na cylinder z normalką to się nie wysiliłeś :-(

 

Edit: przyjrzałem się dokładniej, ten podkład z napisu to normalka jest, nie diffuse :D

Napisano

wiem że się nie wysiliłem, uczyłem się wypalania normalmapy na tym modelu. a teraz Pierwszy kontakt z Modelem HP, tym razem Mac 10

Model jeszcze nie ukończony. Jakieś sugestie ?

pl9vu612b877d3cu.jpg.jpg

b2x7q3vmphev5niu.jpg.jpg

hfaczy4854j0gsgs.jpg.jpg

Napisano

Mac10 ma prosta bardzo bryłę, pokazałeś model jak twierdzisz nieskończony, więc nie wiadomo co oceniać a co nie - bo powiem Ci że stopka kuleje, 'gwint' na lufie jest dziwaczny, to powiesz że to wip, tak można piłeczkę odbijać przez tydzień. Skończ model, zapytaj.

Poza tym jak na HP, to nadal model wydaje się zbyt prosty - śrubki to nie cylindry, tylko śrubki (brakuje tam wgłębień etc), osłona spustu nie jest kwadratowa (robi się ją z jednego kawałka blaszki, i zazwyczaj wychodzi jajowata), no i pokazałeś ,mode, od nudniejszej strony, bez ejectora łusek - czyżbyś go nie zrobił? ;D. Generalnie pozaokrąglaj to co masz kanciaste - normalki z ostrych brzegów nie wychodzą fajnie. Póki co najlepiej wygląda (chociaż wydaje się zbyt wysoki) korek od dźwigni naciągu. Porównaj ten model z modelem który już kiedyś robiłeś, i poczytaj krytykę poprzednich, bo nadal powtarzasz błędy z poprzednich prac.

 

Tyle ode mnie, czekam na finalną wersję + lp ;-)

 

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności