mateogala Napisano 1 Październik 2011 Napisano 1 Październik 2011 (edytowane) Witam, Chciałbym w tym wątku zaprezentować moje Modele :) Na początek Model: 1.Glock 17 Gen 4, Screen z UDK.: Filmik z Pluginu DirectX 10.: [video=youtube_share;D6ZISRwsz9g]http://youtu.be/D6ZISRwsz9g?hd=1 2.Walther P38 Screen z UDK.: Filmik z Pluginu DirectX 10.: [video=youtube_share;Oe8xUIHqlFI]http://youtu.be/Oe8xUIHqlFI?hd=1 Edytowane 22 Październik 2011 przez mateogala
mateogala Napisano 5 Październik 2011 Autor Napisano 5 Październik 2011 3.StG 44 Screen z UDK.: Filmik z Pluginu DirectX 10.: [video=youtube_share;Z8jcFX1BBwc]http://youtu.be/Z8jcFX1BBwc?hd=1
Bruneq Napisano 5 Październik 2011 Napisano 5 Październik 2011 Kilka rad od starszego kolegi: 1. Glock 17 Gen 4 - brak konsekwencji w siatce, robisz wytloczenia na boku na geometrii, po czym nie robisz zadnych innych przetloczen i zostawiasz obiekt kwadraciakiem z textura, i wymodelowanymi przetloczeniami. Textrua prosi sie o dopracowanie, poogladaj tutki od Racer44 on pokazuje jak ladnie otexturowac AK47. 2 Walther P38 - tutaj model troche lepiej, jednak brakuje mu paru cech oryginalu. Texturka z foty i odwrocona normalmapa. do tego dosyc brzudko zmapowane, staraj sie dorzucac wiecej poly. Pamietaj, to twoje folio, i prace maja byc Uber fajne! polycount to sobie do gier bedzie sprawdzal. 3. StG 44 - model znowu bez detalu, ale to mozna by przebolec troche, za to textura IMO do wymiany, normal niepotrzebnie zrobiony z diffa, przez co wyglada jak by przelezalo 10 lat na dnie oceanu. Walcz, brnij do doskonalosci. :) Duzo czasu i pracy to kosztuje, ale nikt nie mowil ze bedzie lekko:P ps. Prezentacje na YT sa chyba niepotrzebne, i tak nic na nich nie widac, zero podjazdu ani nic...a jak chcesz turntabla zrobic, to chociaz daj blizej bron bo tak to nic nie widac.
Kruku Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 hmm może to pomoże, jak zrobić tłumiczek od AdoZ http://www.youtube.com/user/Arenovalis#p/u/1/nKAzDmLHIFo I wydaje mi się że za mało aktualizowałeś się z refką w trakcie robienia całości. Pokazuj osobno prev z siatką oraz same textury, tak to ludzie niechętnie komentują :]
mateogala Napisano 21 Październik 2011 Autor Napisano 21 Październik 2011 (edytowane) Dzięki za rady i Link do tego Tutka. Normalkę wypaliłem w Maxie, i Edytowałem w Photoshopie. Tekstury Ps i GIMP. Liczę na Komentarz i jakieś rady co zmienić... Model Tłumika w HP: Model Tłumika w LP z wgraną normalką: Render: Siatka: Edytowane 22 Październik 2011 przez mateogala
Kruku Napisano 22 Październik 2011 Napisano 22 Październik 2011 No spoko, na jakiej refce się wzorowałeś? możesz pokazać?
mateogala Napisano 23 Październik 2011 Autor Napisano 23 Październik 2011 tłumik to coś takiego : http://s3.amazonaws.com/data.tumblr.com/tumblr_lgqumtDc9R1qhonyqo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAJ6IHWSU3BX3X7X3Q&Expires=1319462936&Signature=40bShWSDmr9tIJ5rePQrqdNbOuY%3D http://www.warwicks.com.au/images/weapons/firearms_r/mac11_w_silencer.jpg a co do ilości tris to zmienię to. Zmienię także rozdzielczość na 512x512 To mój pierwszy kontakt z Wypalaniem normalki więc takie błędy drobne :)
pastor44 Napisano 23 Październik 2011 Napisano 23 Październik 2011 Trójkąty możesz zostawić, lepiej zrób ciekawszą teksturę (możesz w 3dsMaxie ustawić materiały,światła i je wypalić do tekstury jako bazę) Pamiętaj, żeby normalki nie były za głębokie względem geometrii nisko poligonowej i SGrupy dobrze ustawione(na jednym z screenów masz błędy)
Piro Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Coś Ci kolego normalka i diffuse szwankuje, na fazowaniu na brzegach wylotu, oraz w miejscu seama UV masz straszny fakap, widać przeciętą wzdłóż plamkę. Poza tym diffuse nie powala, wręcz odstrasza - widać podkład pod napisem (jaśniejszy prostokąt), wspomniane plamki, mało zróżnicowana powierzchnia. Zółte plamki na literkach? Farba z painballa? :D Jak na cylinder z normalką to się nie wysiliłeś :-( Edit: przyjrzałem się dokładniej, ten podkład z napisu to normalka jest, nie diffuse :D
mateogala Napisano 29 Październik 2011 Autor Napisano 29 Październik 2011 wiem że się nie wysiliłem, uczyłem się wypalania normalmapy na tym modelu. a teraz Pierwszy kontakt z Modelem HP, tym razem Mac 10 Model jeszcze nie ukończony. Jakieś sugestie ?
Piro Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 Mac10 ma prosta bardzo bryłę, pokazałeś model jak twierdzisz nieskończony, więc nie wiadomo co oceniać a co nie - bo powiem Ci że stopka kuleje, 'gwint' na lufie jest dziwaczny, to powiesz że to wip, tak można piłeczkę odbijać przez tydzień. Skończ model, zapytaj. Poza tym jak na HP, to nadal model wydaje się zbyt prosty - śrubki to nie cylindry, tylko śrubki (brakuje tam wgłębień etc), osłona spustu nie jest kwadratowa (robi się ją z jednego kawałka blaszki, i zazwyczaj wychodzi jajowata), no i pokazałeś ,mode, od nudniejszej strony, bez ejectora łusek - czyżbyś go nie zrobił? ;D. Generalnie pozaokrąglaj to co masz kanciaste - normalki z ostrych brzegów nie wychodzą fajnie. Póki co najlepiej wygląda (chociaż wydaje się zbyt wysoki) korek od dźwigni naciągu. Porównaj ten model z modelem który już kiedyś robiłeś, i poczytaj krytykę poprzednich, bo nadal powtarzasz błędy z poprzednich prac. Tyle ode mnie, czekam na finalną wersję + lp ;-) Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się