Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej,

 

czy ktoś z Was ma również problemy z wyświetlaniem obiektów w viewporcie kiedy kamera jest daleko od obiektu, ścianki obiektów strasznie wtedy mrugają i randomowo przenikają się nawzajem (mowa o maxie 2012), na tej samej scenie w maxie 2011 wszystko działa ok.

 

Problem jest ten sam niezależnie od sterowników wyswietlania, instalowałem nowe sterowniki do karty graficznej, SP i hotfixy do maxa tez nie pomogły. Akurat jestem w sytuacji kiedy nie mogę zmienić położenia kamery i obiektów oraz kiedy muszę użyć funkcji virtual viewport która dostępna jest tylko w opengl.

 

i extra bonus od maxa 2012 - nie dziala mi 'prawy klawisz myszy' ktory mam przypisany do piorka wacoma...

 

jak to u Was wyglada, nie macie takich problemow z maxem 2012?

 

EDIT:

mega lol, problem z wyswietlaniem znika kiedy w scenie ukryje kamere..

Edytowane przez Pionier

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 849
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Mialem podobny problem w innym sofcie, niestety juz nie pamietam jakim. Polegal na zbyt duzym zakresie clipowania kamery, po zmniejszeniu do rozsadnych wartosci problem ustapil.

Napisano

Z prawym na piórku też miałem problem.Sprawdż czy nie masz jakichś niepotrzebnych usług windowsowych dla tabletu powłączanych.Poszukaj wisptis.exe-z tym szajsem pamiętam że miałem problemy...Nie tylko w maxie ale i w PS mi prawy na piórku nie działał jak trzeba.

Napisano

Pojawił mi się dziwny problem.

 

Każdy nowo powstały obiekt w scenie, nawet najprostszy box wyświetla się jakby miał odwrócone normalne. Widze środkowe face'y zamiast zewnętrznych w vievporcie. Przy renderingu jest ok.

 

Jak daje nową scene również ok, ale w mojej takie kwiatki dziwne. Działam dużo na skrótach klawiszowych więc podejrzewam że omyłkowa coś przełączyłem, a że pierwszy raz to widzę na oczy to zwyczajnie zgłupiałem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności