Napisano 2 Październik 201113 l hej, czy ktoś z Was ma również problemy z wyświetlaniem obiektów w viewporcie kiedy kamera jest daleko od obiektu, ścianki obiektów strasznie wtedy mrugają i randomowo przenikają się nawzajem (mowa o maxie 2012), na tej samej scenie w maxie 2011 wszystko działa ok. Problem jest ten sam niezależnie od sterowników wyswietlania, instalowałem nowe sterowniki do karty graficznej, SP i hotfixy do maxa tez nie pomogły. Akurat jestem w sytuacji kiedy nie mogę zmienić położenia kamery i obiektów oraz kiedy muszę użyć funkcji virtual viewport która dostępna jest tylko w opengl. i extra bonus od maxa 2012 - nie dziala mi 'prawy klawisz myszy' ktory mam przypisany do piorka wacoma... jak to u Was wyglada, nie macie takich problemow z maxem 2012? EDIT: mega lol, problem z wyswietlaniem znika kiedy w scenie ukryje kamere.. Edytowane 2 Październik 201113 l przez Pionier
Napisano 2 Październik 201113 l Mialem podobny problem w innym sofcie, niestety juz nie pamietam jakim. Polegal na zbyt duzym zakresie clipowania kamery, po zmniejszeniu do rozsadnych wartosci problem ustapil.
Napisano 2 Październik 201113 l Z prawym na piórku też miałem problem.Sprawdż czy nie masz jakichś niepotrzebnych usług windowsowych dla tabletu powłączanych.Poszukaj wisptis.exe-z tym szajsem pamiętam że miałem problemy...Nie tylko w maxie ale i w PS mi prawy na piórku nie działał jak trzeba.
Napisano 10 Październik 201113 l Pojawił mi się dziwny problem. Każdy nowo powstały obiekt w scenie, nawet najprostszy box wyświetla się jakby miał odwrócone normalne. Widze środkowe face'y zamiast zewnętrznych w vievporcie. Przy renderingu jest ok. Jak daje nową scene również ok, ale w mojej takie kwiatki dziwne. Działam dużo na skrótach klawiszowych więc podejrzewam że omyłkowa coś przełączyłem, a że pierwszy raz to widzę na oczy to zwyczajnie zgłupiałem ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto