Jump to content

Problem z bump'em w mental ray'u - maya 2011


incorect
 Share

Recommended Posts

Wyksportuj obiekt i zaimprtuj spowrotem moze jakis blad sie wdal. Wywal albo do fbx albo do obj(moze dodac plugin jest na liscie).

Jeżeli chodzi o wcześniejszą wypowiedź to: przepraszam pomyliłem pojęcia. Miałem na myśli connection edtior connection editor tam podlaczasz pod bump outValue lub normal. Jak dodajesz z pliku to musisz zaznaczyc jeszcze opcje Poniżej mały tutek:

W przypadku DSG material trzeba go podlaczyc pod specular.

beztytuunbj.png

Link to comment
Share on other sites

Hmm... :) Eksport/import nic nie pomógł, a w tym łączeniu mam problem taki, że w connection editor brakuje mi bump'a :/

 

Przy miss set normals mam : normal, ale po drugiej stronie niema tego bumpa... :/

 

Edit :

 

Teraz zauważyłem, że Ty podpinasz miss_set_normal do mia_material, a co w przypadku, gdy ja mam phong'a ?

Link to comment
Share on other sites

Może przedstawię jak to u mnie wygląda będzie łatwiej znaleźć błędy.

Próbowałem podpiąć miss_set_normal do mia_material i się udało, ale później, żeby przyłączyć do mojego materiału dachu to ponownie pojawił sie node do bump 2d (jak na obrazku).

 

test2f.jpg

 

testhwo.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy