Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

W tym tutorialu ---> http://www.cgarena.com/freestuff/tutorials/maya/modeling-rim/modeling-rim.php

pojawia się narzędzie, dzięki któremu autor łączy obiekty i w miejscu ich przecięcia od razu chamferuje krawędź. Coś jak maxowski boolean, tylko siatka wychodzi zdecydowanie czystsza, pojawia się chamfer i w ogóle wygląda to lepiej i wygodniej niż maxowski boolean czy proboolean. Jak i czy w ogóle da się coś takiego zrobić w Maxie?

 

Pozdr

 

Kuba

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 970
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

O ile będziesz pracował na nurbsach to tak, ale nie polecam bo maxowego są do niczego. W poly takie rzeczy trzeba ręcznie rzeźbić.

Napisano

Działa bardzo średnio w porównaniu z programami typu Rhino itd. Max to po prostu nie jest program który dobrze współpracuje z NURBSami. Trzeba zacisnąć zęby i ustawiać poly :).

Napisano

Taa,zwłaszcza że cena tego plugina wcale nie niższa niż Rhino:D.Plus może taki że masz od razu w maxie i odpada przerzucanie miedzy programami.

Napisano
  • Autor

Nie kumam.... tyle zawsze było narzekania na niepraktyczne nurbsy i toporny modeling w Maksiu i nic nie poszło do przodu... no może graphite tools, ale co po za tym? Zastanawiam się nad przejściem na Maykę - mniej z nią biadolenia

Napisano

Toporny modeling? W polymodelingu max jest w scisłej czołówce.Nurbsy autodesk olewa bo nikt tego nie używa, wyszło z mody;).Ściągaj triala maya i obadaj,jak Ci będzie bardziej pasować to nie ma co się zastanawiać:)

Napisano
  • Autor

chodzi mi między innymi o toporność w modelowaniu wielopoligonowych modeli i o te nurbsy, bo jednak potrafią zaoszczędzić sporo czasu. Chodzi mi też o booleany - nie zawsze działają tak jak byśmy tego chcięli, o narzędzie conform, które działa tylko na nieskomplikowanych bryłach i pewnie kilka by się jeszcze znalazło. Jest kilka narzędzi, które świetnie sprawdziłyby się w Maksie, a można je znaleźć np w Sketchupie czy Maya albo w Mudboksie, ZBrushu. Póki co, trzeba ściągać plugi. Ale tak jak wcześniej pisałem, jest kilka udogodnień, jak graphite tools, które w jakimś stopniu rehabilitują niedociągnięcia.

Napisano

W zbrushu i mudboxie? Jakie narzedzia? Można by oczywiście pare rzeczy poprawić ale żaden program nie jest doskonały.Jest parę narzędzi w maxie których nie ma albo do niedawna nie było u konkurencji.

 

Dla mnie to w pierwszej kolejności powinni się zająć wydajnością przy modelowaniu poly.

Napisano
  • Autor

z zbrusha pamiętam "malowanie" geometrii za pomocą brusha z bitmapą. czyli taki displacement tylko osiągalny przed renderingiem i przy pomocy pędzelka a nie modyfikatora. Mudbox to przede wszystkim ilość faceów w scenie. Przetwarzanie 25000000 poly to nie problem. No i chodzi o to, żeby taki potentat jak autodesk w końcu zrobił program doskonały. Taki miks maya z 3ds max mi wystarczy:)... i żeby był za pół ceny.... i żeby wojen nie było:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.