Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam Postanowiłam założyć tutaj coś na kształt teczki. Aby się zbytnio nie rozdrabniać, zamierzam publikować tu swoje amatorskie prace. Na dobry początek mój ostatni wytwór. Taka prosta stylizowana postać mojego pomysłu: koncept: koncept.png model: 22522368.png i wersja low poly. Ale nie wiem czy ta siatka jest dobrze zrobiona... 93236312.png

Edytowane przez nika.k
  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Na koncepcie głowa wygląda inaczej, sama namalowałaś koncept a wymodelowaś go inaczej.

Inne wąsy, inna maska, kształt gęby inny, na koncepcie chude rączki i duże mankiety, na modelu inaczej, piórko na koncepcie fajnie zawinięte a na modelu takie średnie raczej.

Można z tego rysuneczku wyciągnąć naprawdę syty model, łatwe to nie jest, trzeba się nauczyć patrzeć zarówno na koncept jak i na model.

Edytowane przez Levus
Napisano

nie spieszylbym sie tak z low poly na twoim miejscu.

nie wiem czy celowo odeszłaś od konceptu ale jesli tak to gorzej wyszlo kilka rzeczy:

-twarz(ksztalt brody, maski, wasow, nosa)

-ksztalt piora

-chude lapki w ramionach

-wciecia i wuypuklenia w nogach/butach

 

-sylwetka!

 

warto posiedziec jeszcze nad hi poly i podciagnac go bardziej pod koncept

Napisano

No dużo lepiej niż poprzednio, jak inni wspomnieli - gdzieś się koncept w modelu zgubił.

Rób jak najbliżej konceptu, w tym przypadku gdzieś się zgubił taki zawadiacki styl, i model stał się nijaki i bez charakteru.

No i ubranie ma jakieś niepewne fałdki - sprawdź sobie jak takie ubranie się fałduje.

Ta książka jest przydatna:

http://www.amazon.co.uk/Dynamic-Wrinkles-Drapery-Solutions-Practical/dp/0823015874/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1321034583&sr=8-1

Napisano
Levus radzę zmienić -eś na -aś zanim ktoś zobaczy. :P

 

Rany, nika, wybacz!! Nie zauważyłem, niniejszym palę buraka:/

 

 

Jeszcze a propos modelu, na koncepcie gostek ma bardziej cwaniacką minę niż model.

Łatwo to zmienić w modelu, lekko kąciki ust do góry i lekko zmrużone złowrogo oczka i będzie więcej charakteru;) Można to łatwo poprawić na vertexach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności