Napisano 10 Listopad 201113 l Witam Postanowiłam założyć tutaj coś na kształt teczki. Aby się zbytnio nie rozdrabniać, zamierzam publikować tu swoje amatorskie prace. Na dobry początek mój ostatni wytwór. Taka prosta stylizowana postać mojego pomysłu: koncept: model: i wersja low poly. Ale nie wiem czy ta siatka jest dobrze zrobiona... Edytowane 21 Listopad 201113 l przez nika.k
Napisano 10 Listopad 201113 l Bardzo fajny koncept ale brakuje tej stanowczości i charakteru na modelu
Napisano 10 Listopad 201113 l Na koncepcie głowa wygląda inaczej, sama namalowałaś koncept a wymodelowaś go inaczej. Inne wąsy, inna maska, kształt gęby inny, na koncepcie chude rączki i duże mankiety, na modelu inaczej, piórko na koncepcie fajnie zawinięte a na modelu takie średnie raczej. Można z tego rysuneczku wyciągnąć naprawdę syty model, łatwe to nie jest, trzeba się nauczyć patrzeć zarówno na koncept jak i na model. Edytowane 17 Listopad 201113 l przez Levus
Napisano 11 Listopad 201113 l nie spieszylbym sie tak z low poly na twoim miejscu. nie wiem czy celowo odeszłaś od konceptu ale jesli tak to gorzej wyszlo kilka rzeczy: -twarz(ksztalt brody, maski, wasow, nosa) -ksztalt piora -chude lapki w ramionach -wciecia i wuypuklenia w nogach/butach -sylwetka! warto posiedziec jeszcze nad hi poly i podciagnac go bardziej pod koncept
Napisano 11 Listopad 201113 l No dużo lepiej niż poprzednio, jak inni wspomnieli - gdzieś się koncept w modelu zgubił. Rób jak najbliżej konceptu, w tym przypadku gdzieś się zgubił taki zawadiacki styl, i model stał się nijaki i bez charakteru. No i ubranie ma jakieś niepewne fałdki - sprawdź sobie jak takie ubranie się fałduje. Ta książka jest przydatna: http://www.amazon.co.uk/Dynamic-Wrinkles-Drapery-Solutions-Practical/dp/0823015874/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1321034583&sr=8-1
Napisano 17 Listopad 201113 l Levus radzę zmienić -eś na -aś zanim ktoś zobaczy. :P Rany, nika, wybacz!! Nie zauważyłem, niniejszym palę buraka:/ Jeszcze a propos modelu, na koncepcie gostek ma bardziej cwaniacką minę niż model. Łatwo to zmienić w modelu, lekko kąciki ust do góry i lekko zmrużone złowrogo oczka i będzie więcej charakteru;) Można to łatwo poprawić na vertexach.
Napisano 21 Listopad 201113 l Autor Poprawiłam wyraz twarzy: przed poprawką: [/url] i po: I jeszcze taka beczka...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto