Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć potrzebuje wykonać jedną rzecz do gry i mam problem jak zwiększyć ilość wierzchołków wzdłuż linii na splinie. Koniecznie musi być to na splajn ponieważ póżniej za pomocą maxscripta zczytuje wszystkie współrzędne wierzcholkow do pliku.

 

Pokaze to bardziej przejzyscie na obrazku- mamy sobie zwyklego spline'a i chcial bym w jakiś sposob dodac jak najwiecej możliwe to jest wierzcholkow wzdłoz linii, aktualnie jednym sposobem byl chamfer zaznaczam all i chamferuje ale nie jest to efektywny sposob bo interpoluje pomiedzy dwoma wierzcholkami przesuniecie i nie moge za duzo razy z chamferowac bo juz sa za blisko siebie. Myslalem zeby wykonac to jakos za pomoca maxscripta moze ktos ma jakis inny pomysl sugestie. Z gory dzieki za pomoca

screenshot054g.png

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Refine dobre jest ale jak bede mial wielki spline to troche roboty z tym by bylo, a normalize byl by dobry gdyby dal mi wiecej wierzcholkow ja tam potrzebuje ich bardzo bardzo duzo ze na krzywej jest doslownie jeden obok drugiego.

Napisano (edytowane)

ok nvm nie zauwazylem ze trzeba przy normalize ustawic wieksza interpolacje w spline dzieki za pomoc

 

jednak nie jest dobrze przy malym obiekcie przy interoplacji 100 i normalize dalej jest malo wierzcholkow ;/

Edytowane przez 3dworkshop
Napisano

Normalize spline dzieli spline'a na rowne segmenty. Seg Length to dlugosc pojedynczego segmentu w jednostkach systmowych czyli jesli pracujesz w metrach to wpisujac jeden podzieli spline na 1 metrowe segmenty dlatego wazne jest jakie masz ustawione jednostki (Customize... > Units setup). Po dodaniu Normalize spline dodaj Edit Spline zeby zobaczyc rezultat. Interpolacje spline nie ustawialbym wyzej niz 6 ale nie wiem do czego ci to dokladnie potrzebne.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności