sebos18 Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 Witam:) Mam taki problem z modelem... gdy renderuje go normalnie ze swiatłami jest ok a gdy chce enwironment włączyc i dać hdri to jakiesz szymy sa na skórze:/ Nie wiem czego to powód?? A i jeszcze mam pytanie czy da się prawidłowo użyć jednoczesnie światła enwironment z hdri i doswietlić scene vraylight? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arev Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 Oczywiście, że da się. Musisz po prostu zwiększyć sampling. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 18 Listopad 2011 Autor Share Napisano 18 Listopad 2011 A gdzie ten sampling zwiekszyc? w inradiance map czy w light cachu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebos18 Napisano 18 Listopad 2011 Autor Share Napisano 18 Listopad 2011 Hmmm mógłbyś wyjaśnic? zwiekszałem ale nic nie pomogło...:/ dopiero jak włączyłem refleksy z swiateł w ustawieniach swiatła to sie zmniejszyły szumy z mapy hdri...ale nadal sa... nikt naprawde nie wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karrde Napisano 21 Listopad 2011 Share Napisano 21 Listopad 2011 HDRI potrzebuje o wiele większego samplingu niż zwykłe vraylighty. Wrzuć hdr do vraylighta ustawionego jako dome light i podnieś mu sapmling. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 21 Listopad 2011 Share Napisano 21 Listopad 2011 podnieś też sampling samego materiału skóry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się