oczymufasy Napisano 19 Listopad 2011 Napisano 19 Listopad 2011 Witam, mam do wykonania pewną animację mechanizmu. Chcę to zrobić za pomocą REACTORA (reczne ustawianie nie wchodzi w gre) jednak nie mam konkretnego pomysłu. Ma to wyglądać tak, że pociągam za dwie poprzeczki W DÓŁ, stanowiące całość z cylindrem ( cylindrem, który jest wwiercony w box, jak widać z resztą na obrazku). Po obniżeniu tych poprzeczek, cała konstrukcja zachowuje się tak jak na dolnym obrazku. Z góry dziękuję za podpowiedzi :) Uploaded with ImageShack.us
stormwind Napisano 20 Listopad 2011 Napisano 20 Listopad 2011 Witaj, po pierwsze postując w dziale animacji miałbyś większe szanse na odpowiedz. Po drugie, z moim bardzo małym doświadczeniem w animacji zrobiłbym to bez reaktora, dodając helper na osi tego cylindra. Helper podczepił do poprzeczek, a konstrukcji ustawił pivot w miejscu środka ciężkości czy zawiasu i dodał "look at"constrain patrzącego na ten helper. edit: Chociaż po przeanalizowaniu tego, to nie jest do końca słuszne rozwiązanie, ale może naprowadzi Cie do czegoś.
m-z Napisano 21 Listopad 2011 Napisano 21 Listopad 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Ja bym to zrobił za pomocą Bones. Tworzysz 2 kości jak na screenie u góry, następnie zaznaczasz dolną kość i dajesz "animation -> IK SOLVER -> HI SOLVER" i łączysz z górną kością. następnie poszczególne mechanizmy Linkujesz do kości i masz działający mechanizm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się