Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam do wykonania pewną animację mechanizmu. Chcę to zrobić za pomocą REACTORA (reczne ustawianie nie wchodzi w gre) jednak nie mam konkretnego pomysłu. Ma to wyglądać tak, że pociągam za dwie poprzeczki W DÓŁ, stanowiące całość z cylindrem ( cylindrem, który jest wwiercony w box, jak widać z resztą na obrazku). Po obniżeniu tych poprzeczek, cała konstrukcja zachowuje się tak jak na dolnym obrazku. Z góry dziękuję za podpowiedzi :)

 

 

reactx.jpg

 

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Witaj, po pierwsze postując w dziale animacji miałbyś większe szanse na odpowiedz.

Po drugie, z moim bardzo małym doświadczeniem w animacji zrobiłbym to bez reaktora, dodając helper na osi tego cylindra. Helper podczepił do poprzeczek, a konstrukcji ustawił pivot w miejscu środka ciężkości czy zawiasu i dodał "look at"constrain patrzącego na ten helper.

 

edit: Chociaż po przeanalizowaniu tego, to nie jest do końca słuszne rozwiązanie, ale może naprowadzi Cie do czegoś.

Napisano

anim01.jpg

 

 

Uploaded with ImageShack.us

anim02.jpg

 

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ja bym to zrobił za pomocą Bones. Tworzysz 2 kości jak na screenie u góry, następnie zaznaczasz dolną kość i dajesz "animation -> IK SOLVER -> HI SOLVER" i łączysz z górną kością. następnie poszczególne mechanizmy Linkujesz do kości i masz działający mechanizm

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności